ПОСЛУГИ КОМПЛЕКТУВАЛЬНИКІВ
У кожного товару є своя адреса зберігання на складі, за якою його ідентифікують. Це дозволяє швидко знаходити потрібний товар і прикріпити його до потрібного замовлення.
Перед початком виконання збірки працівник отримує складальний лист (або дані про місцеперебування товару на сканер), в якому вказані адреси зберігання товарів, які потрібно зібрати по заявці. Зібравши необхідну продукцію на палету, працівник в деяких випадках повинен пройти контроль правильності складання, обгорнути стретч-плівкою палету і, в разі необхідності, помістити її в зону завантаження.
Також можете ознайомитись з іншими послугами які ми пропонуємо тут
Як ми працюємо
Ви залишаєте заявку
Обговорюємо деталі
Підписуємо договір
Отримуєте потрібну послугу
Компанії, які ефективно співпрацюють з нами
Запитання
Вантажники, комплектувальники, приймальники товару, стікерувальники, карщики, штабелерщики, оператори ліній виробництва, працівники для проведення інвентаризації, прибиральники, промоутери, касири, продавці та інші.
Є компанії, яким вигідно з точки зору оптимізації податків, чи у яких є пікові або сезонні навантаження, а є компанії, яким складно організовувати процес підбору і мотивації працівників самостійно.
Ціна залежить від специфіки роботи, умов роботи, рівня ЗП працівника, графіку роботи і ваших вимог. Все це є предметом зустрічі, після якої ви зможете отримати індивідуальну КП
Ми маємо можливість надавати людей по всій Україні, за виключенням окупованих територій. Також у нас відкрита філія в Польщі.
Все залежить від кількості людей, розташування складу/виробництва, специфіки роботи, вимог до персоналу. Після підписання договору ваш проектний менеджер, впродовж трьох годин надасть інформацію чи є працівники, готові працювати у вас на підприємстві. Якщо немає – ваше замовлення передається в рекрутинг і починається процес підбору.
Мінімум за 16 год, якщо заявка до 5 людей. Якщо більше 5 людей – чим раніше тим краще, буде більше шансів якісно закрити заявку.
Ми несемо індивідуальну матеріальну відповідальність за кожного працівника.
Якщо підписуємось з юрособою ТОВ “Хаскі менеджмент”, то використовуємо Медок і Вчасно. Якщо з ФОП – тільки через Вчасно. Акти і рахунки в паперовому вигляді ми не підписуємо.
Всіх працівників ми оформлюємо по Договору Підряду (ЦПД). Так як аутсорсинг передбачає тимчасову зайнятість.
Мінімальне замовлення – 1 людина. Мінмальна кількість годин в зміні – 4. Чим більше годин в зміні, тим дешевша вийде вартість години.