А ваші соціальні мережі готові до рекрутингу?
Якщо ви коли-небудь думали, як знайти нових співробітників, використання соціальних мереж під час набору персоналу має багато переваг.
Для деяких роботодавців канали соціальних мереж є основним джерелом нових кандидатів. Це пов’язано з тим, що найм у соціальних мережах дає змогу рекрутерам краще орієнтуватися на свою аудиторію й охоплювати більше людей. У тому числі пасивних кандидатів.
Пасивні здобувачі — це люди, які не шукають активно роботу, але розглядають більш вигідну пропозицію. Ці люди не ходять на дошки оголошень про вакансії та не відвідують кар’єрні сайти.
Оскільки пасивних претендентів набагато більше, ніж активних, роботодавцям необхідно знайти способи охопити обидві групи. Соціальні мережі — найкращий спосіб зробити це! Згідно з дослідженнями, 80 % роботодавців стверджують, що соціальний рекрутинг допомагає їм знаходити пасивних кандидатів.
Для того щоб ваш рекрутинг у соціальних мережах запрацював, публікуємо 5 корисних порад.
1. Залучайте своїх співробітників
Ви щодня спілкуєтеся зі своїми колегами. Вони знайомі з вашою компанією, і більшість, якщо не всі, уже є у LinkedIn та інших соціальних мережах.
Було б недоглядом не долучити існуючих співробітників вашого бренду до вашої стратегії найму в соціальних мережах.
Надайте своїм співробітникам можливість та платформу, щоб зробити свій внесок. Мотивуйте їх поділитися своїми історіями, що стосуються як вашої компанії, так і їхнього власного унікального досвіду в будь-якій галузі, у якій працює ваш бренд.
Донесіть до своїх колег, який вплив вони мають, коли йдеться про залучення нових талантів. Ваші співробітники мають прямі зв’язки у своїх професійних мережах із людьми, які мають досвід роботи в аналогічних галузях. Вони допомагатимуть просувати вашу компанію, створюючи власні професійні мережі та підвищуючи ймовірність залучення талантів на відкриту вакансію.
Але переконайтеся, що, залучаючи співробітників для допомоги в підборі, ви надаєте їм необхідне навчання, ресурси та доступність когось із команди з підбору персоналу, щоб допомогти в разі потреби.
2. Спростіть обмін контентом
Усі зайняті. Ви, інші з вашої команди, ваш керівник, навіть ваш собака.
Суть тут у тому, щоб зробити так, щоб ваші колеги могли якомога простіше та безперешкодно ділитися якісним контентом про бренд роботодавця у своїх соцмережах, тим самим допомагаючи вашим зусиллям щодо набору персоналу.
Якщо ви не дасте їм матеріал або, принаймні, не полегшите їм пошук, ви не досягнете великих успіхів.
Дуже добре, коли колеги діляться останніми відкритими вакансіями у вашій компанії. Але це лише невеликий крок залучення в просування компанії у своїх соціальних мережах.
Вкрай важливо приділяти час створенню якісних матеріалів для брендингу роботодавця. Підберіть контент, який підкреслює культуру вашої компанії й чому ваші нинішні співробітники вважають, що це відмінне місце для роботи.
Коли здобувач оцінює роботодавця, він часто звертається до соціальних мереж за підказками про робоче місце, команду та культуру компанії. Ви можете полегшити їхній пошук, надавши можливість заглянути в повсякденне життя вашої організації.
Обов’язково регулярно діліться фотографіями своїх об’єктів, співробітників на громадських заходах, фотографіями з корпоративів та навчальних семінарів. Це дозволяє кандидатам уявити себе частиною вашої команди та допомагає підвищити інтерес до відкритих вакансій.
Новини світу логістики та HR у зручному форматі у нашому телеграм-каналі. Приєднуйтесь!
3. Правильні соціальні платформи в правильних місцях
Кожна платформа соціальних мереж унікальна й має свої переваги, які допоможуть вам у реалізації вашої стратегії рекрутингу.
Очевидно, що LinkedIn є на вершині, маючи понад 700 мільйонів користувачів. Крім того, платформа переповнена сотнями досвідчених професіоналів та найвідоміших у світі лідерів думок. Простіше кажучи це місце, де професіонали можуть вести щирі бесіди з іншими професіоналами.
Але LinkedIn далеко не єдина мережа, яку можна використати.
Завдяки своїм неперевершеним можливостям таргетинга Facebook дозволяє рекрутерам націлюватися на дуже конкретну аудиторію для своїх цілей найму.
Найчастіше Facebook може бути чудовим інструментом, коли ви орієнтуєтеся на випускників, які нещодавно закінчили університет, у певному регіоні світу. Можливо, навіть із певного університету. Шукаєте випускників комп’ютерної інженерії Гарвардського університету за останні п’ять років? Так, Facebook може допомогти вам перейти до цієї конкретної аудиторії.
YouTube та Instagram надають компаніям унікальні способи представлення своїх брендів, від відеороликів про життя та культуру всередині компанії до просування послуг.
Крім того, навіть професіонали мають свої улюблені бренди, якими вони захоплені, і є ймовірність, що вони також є підписниками цих каналів в Instagram і YouTube, тому непогано розглянути ці дві платформи для найму в соціальних мережах.
4. Спілкуйтеся з потенційними співробітниками
На будь-якій платформі соціальних мереж ви не розміщували б контент, знайдіть час, щоб відповісти на запитання до вас і поділитися своїми думками в коментарях до постів інших.
Як фахівець із підбору персоналу, ви знаєте, наскільки важливо встановити відкрите та послідовне спілкування з потенційними кандидатами.
Ви не тільки відповідаєте на запитання конкретної людини, а й показуєте потенційному кандидату (та іншим потенційним кандидатам), що ваша компанія готова вести з нею цікавий діалог.
5. Визначте свої цілі та стратегію рекрутингу в соціальних мережах
Щоб переконатися, що ваші зусилля щодо підбору персоналу в соціальних мережах увінчалися успіхом, знайдіть час для створення комплексного плану, який включає наступне:
- Посібник зі стилю, який визначає тон і голос вашого рекрутингового бренду.
- Графік публікацій, щоб ви постійно ділилися контентом
- Список релевантних хештегів, які можна використовувати для залучення трафіку на свої пости.
- Метод вимірювання продуктивності (які показники ви використовуєте для визначення успіху).