Telegram нашого блогу


Редактори Хаскі блогу поцікавились у маркетологів, як змінився контент-план в Україні у 2025 році та чи змінились підходи до створення маркетингових стратегій. В цій статті ми зібрали найцікавіший досвід та поради.
З огляду на те, як технології формують майбутнє бізнесу, прогнозована реклама буде особливо потрібною на складах і виробництві.
У цій статті розглянуто ключові сценарії, які зазвичай спонукають до інвестицій у WMS, щоб допомогти менеджерам складів розпізнати момент, коли час зробити технологічний стрибок.
Одним із ключових рішень є системи переміщення піддонів. Це компактні технології зберігання з високою щільністю розміщення.
Щороку п’ята частина виробленої у світі їжі йде у відходи — цього достатньо, щоб забезпечити мільярд прийомів їжі щодня.
Якщо комусь не цікаво читати довгу статтю, то ось коротка відповідь на питання – ні (можемо розходитися). Але це якщо коротко, без висновків і поверхнево. Давайте все ж таки разом з маркетинговим директором “Хаскі Менеджмент” Анною Стеблян розберемося детальніше.
«Нові гуманоїдні роботи та прототипи людиноподібних роботів є рекламним трюком і дискредитують складську галузь», — стверджує Exotec.
Потенціал ШІ величезний, і при його повсюдному впровадженні це змінить обличчя управління складом.
Керівник департаменту маркетингу Анна Стеблян дала коментар для Професійне медіа про IT в Україні, про те як компанія «Хаскі Менеджмент» використовує ШІ в своїй роботі.
Зростання електронної комерції та високі очікування клієнтів є викликами для 3PL. Зростання витрат і проблеми з роботою застарілих систем ускладнюють операції.













