Telegram нашого блогу

Контент-план у соціальних мережах під час війни

Редактори Хаскі блогу поцікавились у маркетологів, як змінився контент-план в Україні у 2025 році та чи змінились підходи до створення маркетингових стратегій. В цій статті ми зібрали найцікавіший досвід та поради.

Проєкційні вивіски — лідери у сфері охорони праці у 2025 році

З огляду на те, як технології формують майбутнє бізнесу, прогнозована реклама буде особливо потрібною на складах і виробництві.

Коли час інвестувати в WMS?

У цій статті розглянуто ключові сценарії, які зазвичай спонукають до інвестицій у WMS, щоб допомогти менеджерам складів розпізнати момент, коли час зробити технологічний стрибок.

Підвищення ефективності роботи складу за допомогою системи переміщення піддонів

Одним із ключових рішень є системи переміщення піддонів. Це компактні технології зберігання з високою щільністю розміщення.

Smart логістика може допомогти скоротити харчові відходи

Щороку п’ята частина виробленої у світі їжі йде у відходи — цього достатньо, щоб забезпечити мільярд прийомів їжі щодня.

Чи став TikTok – новим Instagram для компанії Хаскі? Кейс

Якщо комусь не цікаво читати довгу статтю, то ось коротка відповідь на питання – ні (можемо розходитися). Але це якщо коротко, без висновків і поверхнево. Давайте все ж таки разом з маркетинговим директором “Хаскі Менеджмент” Анною Стеблян розберемося детальніше.

Гуманоїдні роботи не потрібні на автоматизованих складах

«Нові гуманоїдні роботи та прототипи людиноподібних роботів є рекламним трюком і дискредитують складську галузь», — стверджує Exotec.

Потенційні дива ШІ у складському господарстві

Потенціал ШІ величезний, і при його повсюдному впровадженні це змінить обличчя управління складом.

Як використовують ШІ українські логістичні компанії

Керівник департаменту маркетингу Анна Стеблян дала коментар для Професійне медіа про IT в Україні, про те як компанія «Хаскі Менеджмент» використовує ШІ в своїй роботі.

Впровадження цифрових рішень у логістику 3PL

Зростання електронної комерції та високі очікування клієнтів є викликами для 3PL. Зростання витрат і проблеми з роботою застарілих систем ускладнюють операції.

Дмитро Касьян
CEO «Diad-logistic»
Анастасія Журавель
HRD “Business-Constructor”
Євген Малютін
СОО “Haski”
Віра Добачевська
Foundress “KLS”
Кирил Алексєєнко
Business analyst “Haski”
Олександра Горбенко
MCM “Sklad Service”
Таїс Алейнікова
HRD “Haski”
Олексій Ящук
CEO “Haski”
Владислав Кураєв
Director “Athletics”
Дмитро Касьян
CEO «Diad-logistic»
Анастасія Журавель
HRD “Business-Constructor”
Євген Малютін
СОО “Haski”
Віра Добачевська
Foundress “KLS”
Кирил Алексєєнко
Business analyst “Haski”
Олександра Горбенко
MCM “Sklad Service”
Таїс Алейнікова
HRD “Haski”
Олексій Ящук
CEO “Haski”
Владислав Кураєв
Director “Athletics”
Add XACKI to home screen