Як допомогти співробітникам під час війни. 5 правил від CEO Oyster

Питання, як допомогти своїм співробітникам, зараз стоїть перед багатьма компаніями. Що можна зробити для їхньої безпеки та як підтримати їх в умовах війни, розповідає CEO Oyster Тоні Джамус.

Oyster – глобальна платформа з працевлаштування та управління персоналом. Вона обслуговує від 450 до 500 співробітників у всьому світі. Із них десятки знаходяться в Україні. 

«Коли почалася війна, нам довелося зібрати кризову команду, яка прийняла виклик та склала план дій. HR може відчувати себе безсилим, але є кроки, які можуть зробити компанії, щоб допомогти»

Повідомляє генеральний директор Тоні Джамус. 

Він дав інтерв’ю HR Dive, розповівши про що просять співробітники та як роботодавці можуть допомогти віддалено..

допомога співробітникам, робота під час війни
Hannibal Hanschke / Stringer via Getty Images
 

1) Безпека – пріоритет №1

Працівники повинні знати, що компанія ставить їхню безпеку понад усе.

Зв’яжіться зі співробітниками в зоні конфлікту та повідомте, що компанія слідкує за ситуацією. Нагадайте, що їхня особиста безпека має першорядне значення, і що робота стоїть набагато далі за списком.

«Настав час бути більш орієнтованим на людину. Регулярно перевіряйте статуси та потреби працівників. Майте на увазі, що надзвичайні ситуації та технічні проблеми можуть призвести до перебоїв у зв’язку». 

2) Допомога у переїзді

Після встановлення зв’язку зі співробітниками, HR повинен перевірити потребу у переїзді.

Якщо переїзд можливий, то підтримка може включати допомогу в імміграційному процесі, надання тимчасового або постійного житла, допомогу у відкритті рахунку в місцевому банку та реєстрації.

Наприклад, роботодавці можуть співпрацювати з Airbnb, які пропонують безкоштовне короткострокове житло для 100 000 біженців з України.

Visa, компанія, в якій працює близько 150 співробітників з України, найняла охоронні фірми та маршрутні автобуси для вивезення робітників із небезпечних зон.

Співробітники Visa в основному прибувають до Польщі, Молдови, Угорщини та Румунії. За словами Джамуса, те, де зрештою опиняться працівники, є важливим аспектом для їхніх майбутніх можливостей та доступу до підтримки.

«Вам слід подумати про дотримання вимог: чи біженці мають право там працювати? Чи мають вони звертатися по дозвіл на роботу? Про все це слід подумати попередньо» 

3) Гроші – не проблема

Компанія має зробити все можливе, щоб платежі не переривалися, а працівники мали доступ до своїх грошей.

«Люди тікають із зони бойових дій. У них будуть додаткові витрати, і переживання про гроші не повинно їх торкнутися».

Банки можуть працювати нестабільно, що ускладнить виплати, але компанія має вирішити ці проблеми.

4) Відпустка за потребою

Це може здатися очевидним з огляду на обставини, але працівникам слід давати стільки часу, скільки необхідно для вирішення їхньої ситуації.

Переконайтеся, що зараз робота не є додатковою причиною стресу. Безпека, логістика, доступ до охорони здоров’я мають бути пріоритетними.

Для тих, хто повертається до роботи, важливою є гнучкість. Це може включати перенесення годин, перерозподіл завдань, зміна пріоритетів або все перераховане вище.

«Для керівників важливо залишатися гнучкими у тому, як вони дбають про українських співробітників, та адаптуватися у міру розвитку ситуації та їхніх потреб».

Відзначив Oyster у своєму блозі.

5) Доступ до психологічної допомоги

Війна в Україні може мати травмуючі наслідки для тих, хто з нею зіткнувся.

Надання доступу до консультування є одним із способів допомогти працівникам. Oyster, наприклад, співпрацює з Plumm Health, яка пов’язує працівників із терапевтами, а також пропонує онлайн-курси та медитацію.

Джамус переконаний, що роботодавцям слід серйозно розглянути можливість надання такої послуги всім працівникам. Оскільки навіть читання новин та переживання за близьких завдають серйозної шкоди психічному здоров’ю.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen