Культура як інструмент рекрутингу для вашого складу
У гонитві за співробітниками багато роботодавців просто збільшують свою заробітну плату. І хоча пропозиція конкурентної зарплати є важливим чинником, одного цього недостатньо.
Підприємства мають використовувати всі можливі засоби, щоби виділитись із натовпу. Один із чинників, що найчастіше губиться з виду – розвиток робочої культури.
Склади, які роблять усе можливе для створення сильної робочої культури, вигідно виділяються серед конкурентів та можуть здобувати найкращих фахівців.
Ми зібрали кілька порад щодо зміцнення та просування вашої власної складської культури.
1. Створіть якісне вітальне повідомлення
Коли робітники виходять на першу зміну, неважливо постійний або тимчасовий це співробітник складу, відправте вітальне повідомлення до їх прибуття. Слід увімкнути таку інформацію:
- Як дістатися до складу, якщо немає розвезення (номери маршрутів громадського транспорту, як в’їхати й де припаркуватися машиною тощо)
- Пропозиції про те, що вдягнути та взяти із собою
- Список предметів, які ви надасте (форма, рукавички, спец. обладнання тощо).
- Ім’я та телефон людини, яка їх зустріне
- Деяка інформація про компанію або продукти
Також варто нагадати співробітникам, що ви раді бачити їх у команді. Робота в новому середовищі може бути стресовою, але кілька добре продуманих слів можуть мати велике значення.
Якщо ви хочете зробити ще один крок уперед, попросіть вашого генерального директора (або іншого керівника) записати коротке відео. Це чудовий спосіб не лише висловити вдячність, а й наголосити, наскільки працівники важливі для команди.
2. Підкресліть безпеку на робочому місці
Робота на складі може бути ризикованою сама собою, а в нинішній ситуації страхи працівників значно зростають. Однак приділяючи пильну увагу охороні здоров’я та праці може допомогти зменшити ці побоювання.
Це можна організувати завдяки початку всіх змін із повторення правил безпеки та спільної перевірки використовуваного обладнання. Розмістіть необхідні вивіски навколо складу, забезпечте належне освітлення та вентиляцію. А також надайте засоби індивідуального захисту для використання на складі.
3. Впровадьте програму наставників
Наставник може допомогти новим співробітникам освоїтися та швидше відчути себе частиною команди. Хороша корпоративна культура — це та культура, у якій колеги щиро прагнуть допомогти один одному в розвитку, треба показати це співробітникам.
Можна розробити програму, де новобранці працюють у парі з наставником, який займає керівну посаду. Це негайно знайомить нових співробітників із різними сторонами бізнесу та гарантує, що всі рухаються в одному напрямку.
Слід розповідати про цю систему наставництва на співбесідах. Пояснюючи, як вона може допомогти претендентам прискорити їхнє кар’єрне зростання.
4. Скажіть «дякую» та запросіть людей повертатися
Це може бути невеликий жест, але подяка працівникам за їхню важку роботу може мати велике значення. Коли співробітники відчувають, що їх цінують, вони мотивовані працювати на вас.
Опитування, проведене платформою Reward Gateway, показало, що 75 % співробітників у США згодні з тим, що мотивація та моральний дух компанії покращаться, якщо менеджери просто подякують співробітникам за добре виконану роботу.
Навіть якщо співробітник записався тільки на одну зміну на вашому складі, подякуйте йому наприкінці. Майте на увазі, що колись він може знову прийти до вас на склад. Або він може розповісти своїм друзям та колегам про свій досвід роботи з вами.
Сарафанне радіо — потужний інструмент рекрутингу, тому обов’язково використовуйте його у своїх інтересах.
5. Забезпечте творчі стимули
Деякі з найкращих винагород — негрошові.
Наприклад, Томас Вейлз, генеральний директор Literati, часто нагороджує найшвидших комплектувальників привілеями ді-джея, дозволяючи їм вибирати музику, яка гратиме на складі протягом години. Він також надає обіди для найкращих співробітників.
Треба заохочувати членів своєї команди, які шукають можливості для професійного розвитку та навчання. Можна організувати бібліотеку для працівників, де вони зможуть вільно брати книги з менеджменту та лідерства. А також подумати, які курси та сертифікати може надати компанія.
6. Запитуйте зворотний зв’язок і дійте відповідно до нього
Важливо регулярно перевіряти в співробітників, що йде добре, а що можна було б зробити краще. Це може бути як питання, як йдуть справи, наприкінці зміни, й у вигляді участі в регулярних опитуваннях задоволеності.
Ви можете визначити цілі сфери, які потрібно оновити або в які потрібно інвестувати. Наприклад, навчання або автоматизація, або дізнатися про побутові речі, такі як відсутність світла в частині складу або деякі вивіски, які необхідно замінити або збільшити.
Переконайтеся, що члени вашої команди почуваються почутими. Врахуйте їхні відгуки, навіть якщо ви не можете змінити щось негайно. Якщо співробітники відчувають, що вони дають зворотний зв’язок і нічого не змінюється, вони перестануть його надавати. А це останнє, чого ви хочете, намагаючись створити та просувати чудову робочу культуру.
Зосередьтеся на побудові своєї культури і ви налаштуєте себе на довгостроковий успіх.
Ця стаття насичена корисними порадами щодо використання культури як інструменту рекрутингу для покращення команди. Автори правильно вказують на важливість створення сприятливого робочого середовища, яке привертає талановитих працівників та сприяє їхньому розвитку. Особливо актуальними є поради щодо формування позитивного іміджу компанії та створення цікавих корпоративних подій. Крім того, хочу поділитися корисним ресурсом для тих, хто цікавиться темою рекрутингу – це стаття про безкоштовного помічника з управління рекрутингом, доступна за посиланням https://budni.robota.ua/news/5-zadach-yaki-za-vas-mozhe-vikonuvati-helper-bezkoshtovniy-pomichnik-z-upravlinnya-rekrutingom-vid-robota-ua . Це може бути цікавим доповненням до стратегій, описаних у цій статті.