4 ключі для зворотного звязку співробітникам у 2022
Керівники хочуть давати зворотний зв’язок, який допоможе співробітникам покращити їх результати. Та на жаль, багато хто дає відгуки, які змушують співробітників гірше ставитися до себе та своєї роботи.
Насправді зворотний зв’язок — навіть якщо ви називаєте його «конструктивним» — майже завжди знижує мотивацію співробітників, як стверджують Пітер Брегман і Хоуї Джейкобсон, співавтори книгии «Ви можете змінити інших людей».
Це і зрозуміло, лідери повинні вказувати на недоліки та слабкості, а це ставить співробітників у оборонне становище.
“Сказати людям, що вони промахуються, – це не те саме, що допомогти їм потрапити в ціль”, – кажуть автори у своєму дослідженні Harvard Business Review.
Але є способи надати зворотний зв’язок, який усуває бар’єри та допомагає співробітникам зростати. Ось перевірені стратегії..
Перехід від критика до союзника
Союзник набагато ефективніше допоможе стати кращим:
- Крок 1: Співпереживайте. Якщо працівники зазнають труднощів, скажіть їм, що на вашу думку, зіштовхуватися з цим щодня має бути важко та неприємно.
- Крок 2: Зміцнюйте упевненість. Скажіть співробітникам, що ви вважаєте, що вони здатні впоратися із ситуацією.
- Крок 3: Отримайте дозвіл. Запитайте, чи готові вони обговорити ситуацію з вами.
Відразу до результату
Коли співробітники дають дозвіл поглянути на ситуацію та вивчити можливі рішення, у вас може виникнути спокуса розглянути проблему у минулому, коли вона виникла. Не треба! Натомість зосередьтеся на майбутньому.
Запитайте: “Який результат ви тут очікуєте і які ресурси для цього потрібні?”
Шукайте приховані можливості
Як тільки ви визначите остаточний результат, ви можете повернутись до проблеми. Але не треба з’ясовувати, хто винний і які сумні наслідки можуть бути.
Натомість зосередьтеся на тому, чого навчила ця ситуація. У будь-якому разі це принесло новий досвід і, можливо, вказало на інші проблеми, які слід розглянути.
Створіть «покроковий план»
Маючи проблему в полі зору і націлившись на рішення, ви можете розробити план дій для вирішення ситуації.
Ви можете встановити кроки та регулярні перевірки, які поступово просунуть співробітника до мети.
Уточніть задоволеність планом, запитавши: “За шкалою від 1 до 10, наскільки ви впевнені, що успішно виконаєте план?”
Важливо, щоб вони дотримувалися плану, оцінювали результати і постійно рухались вперед.