Чому Amazon хоче позбавитися від штрихкоду?

Штрихкоди добре працюють для людей, але не для роботів. Можливо, майбутнє за роботами, але роботи-маніпулятори не підходять для використання старого доброго штрихкоду.

Штрихкод буває важко знайти на товарі і він може погано читатися через форму продукту, тому у роботів не виходить їх зчитувати.

У результаті в Amazon заявили, що в них є план звільнення від штрихкоду.

Яка альтернатива?

Гігант електронної комерції розробив систему камер, яка може відстежувати предмети, що переміщаються один за одним конвеєрними стрічками, щоби переконатися, що вони відповідають своїм зображенням у системі.

В ідеальному варіанті експерти зі штучного інтелекту та робототехніки хочуть поєднати цю технологію з роботами, які ідентифікують предмети, піднімаючи їх та перевертаючи.

«Вирішення проблеми, щоб роботи могли збирати предмети та обробляти їх без необхідності знаходити та сканувати штрихкод, має фундаментальне значення. Це допоможе нам швидше й точніше доставляти посилки клієнтам»

Заявив Нонтас Антонакос, менеджер із прикладних наук в Amazon

Система називається мультимодальна ідентифікація, і за прогнозами, вона не скоро повністю замінить штрихкоди. Продукти на складах Amazon повинні будуть мати штрихкоди, поки сторонні компанії, які виробляють та відправляють їх, покладаються на цю технологію.

Де зараз використовується система?

Нова система Amazon в цей час використовується на об’єктах у Барселоні та Гамбурзі, це дозволяє скоротити час, необхідний для обробки посилок. У майбутньому технологія використовуватиметься всіма підрозділами Amazon.

Amazon вбудував комп’ютерний зір та в інші продукти. Ви можете запитати розумний дисплей Echo Show: «Алексо, що я тримаю?», щоб отримати допомогу в розпізнаванні об’єктів навколо будинку. Ця функція називається «Покажи та розкажи» й була розроблена для людей із порушеннями зору. Виробники смартфонів та компанії, що працюють у соціальних мережах, також включили функції штучного інтелекту до додатків для камер та фотографій, наприклад, автоматично класифікуючи фотографії.

За словами Amazon, проблема, яку усуває система — неправильні товари, що надходять по лінії для відправки клієнтам, — трапляється не надто часто. Але навіть нечасті помилки призводять до значного уповільнення, якщо врахувати, скільки товарів обробляє один склад за день.

Точність технології

Експерти Amazon зі штучного інтелекту почали зі створення бібліотеки зображень продуктів. Самі зображення, а також дані про розміри продуктів передавалися раннім версіям алгоритму, поки камери постійно знімали нові зображення предметів для навчання моделі.

На початку точність алгоритму становила від 75 % до 80 %, що Amazon вважав перспективним початком. Компанія заявляє, що точність зараз становить 99 %.

Система зіткнулася зі збоєм, коли не змогла розпізнати колірні розходження. Під час акції Prime Day система не могла розрізнити два різні кольори. Єдиною відмінністю між упаковками була маленька точка, яка була або синьою, або сірою.

Команда штучного інтелекту Amazon каже, що непросто буде налаштувати мультимодальну систему ідентифікації для оцінювання продуктів, які обробляються людьми, тому кінцева мета полягає в тому, щоб із ними працювали роботи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen