Системи самообслуговування — головний біль для касирів?

На початку пандемії COVID-19 співробітники роздрібної торгівлі разом із лікарями, фельдшерами, транспортними та санітарними працівниками, кур’єрами та іншими підтримували роботу наших міст. Вони працювали віч-на-віч із покупцями під час пандемії, ризикуючи своїм здоров’ям.

Однак останніми роками в супермаркетах усе частіше з’являються системи самообслуговування. Технологія, яка далеко не нова, але створює нові виклики для працівників.

Вважається, що ця технологія впливає насамперед на споживачів та їхню оцінку сервісу. Але, згідно з опитуваннями касирів, вона також відбивається на задоволеності працівників магазину. Від збільшення їхнього робочого навантаження до ризику втрати роботи.

Співробітники скаржаться, що стоячи на касі самообслуговування, ти начебто виконуєш роботу за шістьох. Вони допомагають покупцям, які не знають, як користуватися машинами, підтверджують операції, стежать за крадіжкою, допомагають відвідувачам зважити товар тощо. Ти одразу виконуєш кілька ролей.

Каси самообслуговування можуть стати фінансовим тягарем для працівників. Крадіжки частіше трапляються в магазинах з цією технологією. І роботодавці погрожують відняти гроші із зарплати працівників за нестачі.

Чи скоротяться робочі місця?

Організація United Food and Commercial Workers, що становить приблизно 1,3 мільйона працівників у США та Канаді, заявила, що використання автоматів самообслуговування негативно впливає на працівників продуктових магазинів. Оскільки скорочує робочі місця та створює низькооплачувані завдання, пов’язані з усуненням технологічних збоїв.

Проте думки розходяться. Крістофер Ендрюс, професор Університету Дрю, який вивчає, як технології самообслуговування впливають на роботу, сказав, що машини зрештою не знищили робочих місць, як усі побоювалися. Хоча касири та роздрібні продавці, як і раніше, входять до числа професій, схильних до найбільшого ризику автоматизації, кількість касирів фактично збільшилася з 2010 року.

Рітейлери десятиліттями знаходили способи скоротити витрати на робочу силу. Як описує Ендрюс у своїй книзі «Перевантажений роботою споживач: каси самообслуговування, супермаркети та економіка зроби сам» роздрібні торговці почали наймати працівників на неповний робочий день у 1920-х та 1930-х роках, щоби скоротити витрати. Через два десятиліття жінок почали наймати касирами заради економії. І тепер власники магазинів розраховують вигоду від кас самообслуговування та наймають підлітків та молодих людей, щоби не збільшувати зарплату.

Ендрюс зазначає, що автоматизація та технології можуть створювати нові робочі місця.

«Історія економіки показує нам, що хоча технології мають тенденцію скорочувати або ліквідувати робочі місця, вони не усувають роботу. Це важливе уточнення, яке часто втрачається під час обговорення робочих місць та технологій».

У жодному разі говорити про повне зникнення касирів та іншого торгового персоналу неможливо. Може змінюватися частина обов’язків та кваліфікація співробітників, але потреба в людях залишається актуальною. Компанія Хаскі допоможе вашому магазину знайти співробітників із необхідними навичками та забере ваш «головний біль».

Оригінал статті.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen