Тенденції управління складом у 2023 році

Чим більшим стає виробник, роздрібний торговець або дистриб’ютор, тим більше йому потрібно розширювати свою мережу складів. А в міру того, як вимоги споживачів зростають, точність та швидкість складських операцій стають ще важливішими.

Підготували п’ять тенденцій в управлінні складами, які будуть актуальними у 2023 році.

Зростання екологічності складського господарства

Сьогодні одне з головних питань – потреба бути екологічно відповідальними. Для багатьох брендів важливо асоціюватись із турботою про довкілля — зменшити вуглецевий слід та звести до мінімуму наслідки від виробництва.

Багато компаній співпрацюють із партнерами, які просувають екологічно безпечні методи управління логістикою. Вони покладаються на сторонніх постачальників (3PL), які використовують електромобілі, дрони, посилальні автомати, велосипеди тощо для доставки.

Кожна деталь, аж до розміру та кількості виготовлених коробок, контролюється, щоб уникнути браку. Автоматизація стає ключем до сучасного «розумного» складу. Удосконалюються системи картонної та повітряно-бульбашкової упаковки, які економлять час та матеріали.

Компанії все більше покладаються на екологічно чисті та біорозкладні матеріали. Наприклад, Amazon для досягнення мети безвідходного виробництва представив паперові обгортки для посилок, відмовившись від одноразових пластикових.

Автоматизація в інтелектуальному складському середовищі

Утримання клієнтів є однією з найбільших проблем на ринку з жорсткою конкуренцією, що спонукає компанії підвищувати ефективність комплектування, впроваджувати розумне управління запасами та швидко поповнювати ходові товари.

Швидка передача даних та надійне мережне підключення трансформують ланцюжок поставок та логістичну область. Сучасні системи управління складом (WMS) мають високу обчислювальну потужність, великий обсяг зберігання даних і можливість підключення до інших життєво важливих додатків, таких як планування ресурсів підприємства (ERP) та управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM).

Це вже не просто відстеження постачання; підприємствам необхідно оптимізувати кожен етап процесу, від сировини до виробничої лінії, маркетингу та доставки продукту кінцевого споживача. На додаток до сучасного програмного забезпечення WMS їм допомагають автоматизовані системи зберігання та пошуку (ASRS), роботи для сортування, автоматизовані системи упаковки, Інтернет речей (IoT) та датчики.

З усіма цими програмами від різних постачальників виникає гостра необхідність обміну даними між системами. Програмне забезпечення діє як механізм маршрутизації між підключеною та непідключеною системою та пристроями. Це забезпечує плавну координацію та функціонування, тим самим скорочуючи час впровадження у більшому складському середовищі.

Програмне забезпечення для моделювання складських конструкцій

Для багатьох покупців електронної комерції два дні – це вже надто довго для доставки. Щоб задовольнити потребу у швидкості, постачальники оптимізують як способи доставки, а й сам склад.

Дизайн складу набуває все більшого значення. Програмне забезпечення для моделювання та симуляції пропонує картину того, як має вигляд склад. І дозволяє бренду оптимізувати простір залежно від потреб у запасах. Швидке моделювання допоможе отримати план без витрат на реальну модель і без переривання поточних операцій.

Прогнозуюча аналітика

Одна з найбільших проблем, з якою стикаються продавці, які підтримують онлайн-замовлення, – це настання пікового сезону. Але впоратися зі сплеском попиту та потребою у додатковій робочій силі стає простіше з використанням алгоритмів штучного інтелекту (ІІ) та машинного навчання.

Вони можуть генерувати прогноз на основі даних, зібраних з попередніх подій та поведінки користувачів. Така інформація також може допомогти продавцеві визначити продукти або регіони, що швидко продаються, з особливо високими продажами. Він може розміщувати товари з високим попитом ближче до вантажної платформи, а також є основою для механізованого поповнення запасів.

Гейміфікація на складі

Залучення робочої сили залишається сьогодні одним із головних завдань розподільчих підприємств. Якщо співробітники задоволені, вони краще обслуговують клієнтів. Потужним інструментом їхньої мотивації є гейміфікація, що включає такі елементи, як списки лідерів, програми заохочень, особисте та командне визнання та відгуки співробітників – все це частина сучасної WMS, яка відіграє важливу роль у модернізації та оптимізації роздрібних ланцюгів постачання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen