HR Director під час війни

Запрошуємо Вас на “15 хвилин ПРО персонал”. 26 липня ми запросили одразу чотирьох експерток у сфері HR з різних галузей бізнесу. Лише за одну годину, вони поділяться величезним обʼємом концентрованої та цінної інформації, цілком адаптованої до важких реалій воєнного часу. 

На вебінарі ви знайдете відповіді на запитання:
Як шукати та утримувати складський та офісний персонал? Які інструменти набули популярності, а які відійшли в небуття? Як правильно підтримувати та допомагати своїм працівникам?

Детальніше про формат

“15 хвилин ПРО персонал”формат проведення онлайн заходів, який одразу сподобався всім, хто хоче бути в курсі останніх новин, та цінує свій час.
Кожен спікер, протягом 15 хвилин, буде висвітлювати одну тему у сфері HR.

Теми обговорення:

  •  Релокейт лінійного і офісного персоналу під час війни
  •  Зміни ціннісної пропозиції роботодавця за умов повномасштабної війни
  •  Адаптація персоналу під умови воєнного час
  •  Працюємо на перемогу HR 1+1 медіа

Запрошені експерти:

  • • Анастасія Журавль, HRD у Бізнес Конструктор
  • • Таїс Алейнікова, HRD “Хаскі Менеджмент”
  • • Олена Душина, Managing Partner, Head of Learning and HR Consultancy Department «Consult Business Partner»
  • • Ольга Мусійко HR директорка 1+1 media

Програма заходу

15 хвилин ПРО персонал

Умови участі

Участь у вебінарі надається за умов довільного донату на потреби ЗСУ.

Донатити тут: https://cutt.ly/RLU7AAp

В кінці заходу ми оголосимо суму, яку нам вдалося зібрати. Всі виписки по рахунку надамо по запиту і опублікуємо в соціальних мережах.

Залишились питання?
Звертайтесь за контактами: +380673403117 , office@haski.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen