Війна і бізнес. Історія Kyiv Logistics School

Усі ми запам’ятаємо дату 24 лютого. Дату, коли життя перекинулося, плани зруйнувалися, а питання «Що мені робити?» стало постійним супутником. Історія кожної компанії, як і кожної людини, під час війни є унікальною. Усі проходили свій шлях, шукали способи втриматися на плаву і зберегти те, що є.

Віра Добачевська, засновниця Kyiv Logistics School (KLS), поділилася своєю історією, як вони зустріли перші дні війни, які цілі поставили перед собою і які висновки зробили.

Відчуття невідворотного лиха застигло холодом на душі з початку лютого. Дуже яскраво запам’ятався перший навчальний день Основного Курсу Київської Логістичної Школи, який проходив 19-го лютого.

Я змінила програму, і частину навчального плану присвятила управління ризиками та розроблення плану в ланцюгах постачання у випадку непередбачених обставин (supply chain contingency plan). Тоді не хотілося вірити в наступ і прямо я не говорила про війну, але пропрацювала з учасниками навчання всі похідні у випадку воєнних дій…

Такі як відсутність зв’язку, критичного персоналу, транспорту, втрата запасів та сировини. Майже всі наші студенти-менеджери не мали в голові та на папері до початку занять такого плану. І тоді це стало для них домашнім завданням, яке їм згодилося за лічені дні.

На жаль, найстрашніші побоювання справдилися вже менше ніж за тиждень. І тут щиро кажучи є в тебе supply chain contingency plan, чи немає, до війни ніхто ніколи не був готовим у ту мить, коли вона почалася.

У перші години атак, ми перевіряли як справи в співробітників, відразу виплатити всю заробітну плату за лютий, а вже за тиждень провели виплати й за березень.

Далі, ми зрозуміли, що потрібно одразу давати комунікацію про те, що ми призупиняємо послуги з навчання. Усі співробітники одразу ж стали до лав гуманітарного та волонтерського фронту.

Чим же може займатися співробітник бізнес-школи в напрямку логістики та ланцюгів постачання?

Звичайно ми почали допомагати експертизою та контактами всім нашим клієнтам та партнерам. У перші дні війни всі сталі ланцюги постачання були розірвані фізично чи комунікативно. Їх потрібно було «перезавантажувати» чи «зшивати» по-новому.

Уже за місяць ми відновили роботу. Ми запустили нові інформаційні благодійні продукти, а ще згодом продовжили навчальні програми, які стартувати до початку повномасштабної війни. Виникало багато питань насамперед етичних — чи маємо ми право навчати, коли вся країна у вогні.

Ми та наші клієнти вирішили, що — так! Рух, нові перспективи, навчання та розвиток відкрив нові таланти та можливості. Але багато чого змінилося.

Ми перейшли від довгострокового планування, до оперативного та максимум дво-трьох- тижневого. Але поступово ми повернулися до місячного та квартального планування.

50 % наших активних викладачів було переміщено по Україні чи закордон. І ми почали шукати можливості їх залучення в інші часові проміжки та відкривати нові таланти серед війни. Ми не втратили жодного члена команди, але переформували організаційно проєктний офіс. Наразі в нас новий співробітник успішно проходить перший місяць стажування.

Основні висновки, якими ми можемо поділитися:

— якщо на цінностному рівні ви були командою до війни, випробування та втрати вас лише зміцнять.

якісне викладання та навчання — головна запорука розвитку бізнесу, тому якщо у вас є можливість, не відкладайте навчальні проєкти до завершення війни. Навчання та професійний нетворкінг — це «ковток» свіжого повітря для виснажених емоційно співробітників.

експериментуйте, давайте зворотній зв’язок та підтримку своїм партнерам та співробітникам. Київська Логістична школа була для багатьох першим партнером, який із початку війни оплачував послуги, без обмежень і вимушених дисконтів. Поводьтесь так зі своїми партнерами, як ви б хотіли щоби вони поводилися з Вами. Війна закінчиться, а досвід та взаємопоміч формують репутацію та стратегічні екосистеми на роки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen