Зміни ціннісної пропозиції роботодавця за умов війни

Сьогоднішній гість у нашій рубриці «Експерти»- Анастасія Журавель, HRD у Бізнес Конструктор. Обговорили з нею, що таке корпоративна культура і ціннісна пропозиція, які основні цілі переслідує EVP та що буде цінитися у воєнний час здобувачами.

Почнемо з того, що зміни в ціннісній пропозиції роботодавця за період повномасштабного вторгнення відбулися дуже суттєві.

Однак спершу, давайте вирівняємо наш понятійний апарат, тобто сформулюємо, що таке взагалі ціннісна пропозиція та навіщо вона потрібна роботодавцю.

Ціннісна пропозиція як інструмент, прийшла до нас із маркетингу. Власне кажучи окремий елемент HR функції — це HR маркетинг. А ціннісна пропозиція (EVP) — це велика складова саме HR маркетингу. Це діяльність компанії, яка здійснюється для залучення й утримання талантів.

Існує тісний зв’язок корпоративної культури, ціннісної пропозиції та бренду роботодавця.

Корпоративна культура — це те, що визначає компанію, як люди в ній працюють, які принципи роботи, які цінності й місія компанії.

Корпоративна культура лягає в основу бренда роботодавця, навіть якщо ви над нею окремо не працюєте. Вона може бути «здоровою» або «хворою», але це й буде вашою основою.

Зважаючи на попередній пункт — EVP — сукупний досвід співробітників у компанії, що отримують, що цінують, тобто ваші вигоди й переваги.

І глобальний рівень — це бренд роботодавця — що саме компанія транслює на зовнішній ринок і всередині компанії для підбору, залучення й утримання.

Простими словами: EVP — набір переваг і вигод, котрі відповідають на питання кандидата і співробітника: «Чому я маю працювати саме у вашій компанії?»

Не можу не зазначити, що за наявності «чіпляючого» EVR зростання кількості відгуків на вакансії збільшується на 39 %, а кількість резюме від НIPo-пошукачів — на 18 %.

HiPo (High Potential) — це працівники з високим потенціалом, які готові до швидкого зростання професійно, якщо фірма створить додаткові умови для цього.

Формування EVP переслідує такі основні цілі:

  1. Краще розуміти самих себе і співробітників: куди ми йдемо, кого шукаємо, а кого точні ні
  2. Відрізнятися від конкурентів
  3. Знизити плинність кадрів і підвищити його залученість
  4. Покращити підбір: до нас прийдуть ті люди, яким відгукуються наші цінності та культура
  5. Економія грошей (витрати на нерелевантних кандидатів)

Головне пам‘ятати, що круте EVP — це угода, а не односторонні обіцянки!

Як показує досвід останніх 5 місяців, однією із найважливіших складових вашої ціннісної пропозиції повинна бути її адаптивність.

З урахуванням зміни психології та свідомості не тільки людини, а й нації загалом, психологія бізнесу також зазнала значних змін.

Що ж буде цінитися зараз, у воєнний час, та ще достатньо довго після нашої перемоги? Це:

  • — гнучкість (в графіку й умовах)
  • — активна соціальна позиція (підтримка ЗСУ)
  • — work-life balance
  • — людиноцентричність (чесність, порядність)
  • — індивідуальний підхід

І хвилинка рефлексії: задайте собі, а потім і своїй команді 4 експрес-питання:

  1. Які переваги роботи в нашій компанії приваблюють вас більш за все?
  2. Як би ви описали нашу компанію в неформальній обстановці?
  3. Чому ви не змінюєте роботу?
  4. Чому ви вирішили працювати в нас?

Саме відповіді на ці питання, допоможе вам під час формування EVP або в покращенні існуючої.

Бонус від Анастасії Журавель нашим читачам у вигляді презентації з прикладом ціннісної пропозиції компанії Бізнес Конструктор.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen