Telegram нашого блогу

Світ ще не забув про Covid-19. Карантин у Китаї ставить під удар логістику

Через стратегію нульового поширення Covid у Китаї знову запроваджено жорсткий карантин. Він може викликати проблеми у логістиці, які, можливо, перевершать 2020 та 2021 роки.

Тайвань обіцяє 500 000 євро українським логістичним компаніям

29 квітня МЗС Тайваню заявило про пожертву у розмірі 500 000 євро. Крім Тайваню, Швеція також оголосила про пожертвування двом найбільшим службам доставки в Україні.

Санкції з ЄС. Величезні черги з фур та очікування більше доби

Цього місяця ЄС ухвалив рішення про заборону російським та білоруським фурам в’їжджати на свою територію. Після цього черга вантажівок на кордоні розтяглася на 80 кілометрів

Наслідки війни в Україні для світової логістики

Війна в Україні серйозно підриває сфери судноплавства та авіаперевезень. Російські війська перекривають маршрути доставок, логістичні компанії зупиняють надання своїх послуг, а тарифи на авіаперевезення стрімко зростають.

Нестача палива та загрози обстрілу. Як українські водії доставляють вантажі за умов війни

Співробітники DFDS розповіли, як змінилася їхня звичайна логістика з початку війни, скільки гуманітарних вантажів вони змогли перевезти і як справляються з дефіцитом палива.

Нова пошта запускає роборуку

Нова Пошта тестує новий тип роботів. По суті, він є роборукою, яка може викладати вантаж на сортувальні лінії. Ще одне його застосування – видача посилок у відділеннях.

Безпілотний транспорт – майбутнє доставок?

Логістичні компанії тестують служби доставки дронами, щоб вирішити проблему «останньої милі». Ряд крупних організацій побачили в них майбутнє електронної комерції і готові вкладати їх потенціал

Кібератака вивела з ладу контейнерний термінал JNPT

ІТ-системи компанії були піддані атакам протягом декількох днів. Співробітники JNPT повідомили, що ситуацію швидко взяли під контроль. Проте джерела стверджують, що атака дуже серйозна

Про що говорять у 2022? – Основні тенденції світової логістики

Логістичні компанії готові до того, що у 2022 році проблеми продовжаться. Але для розвитку бізнесу необхідно адаптуватись під нові реалії. Які тенденції у цьому допоможуть?

Дмитро Касьян
CEO «Diad-logistic»
Анастасія Журавель
HRD “Business-Constructor”
Євген Малютін
СОО “Haski”
Віра Добачевська
Foundress “KLS”
Кирил Алексєєнко
Business analyst “Haski”
Олександра Горбенко
MCM “Sklad Service”
Таїс Алейнікова
HRD “Haski”
Олексій Ящук
CEO “Haski”
Владислав Кураєв
Director “Athletics”
Дмитро Касьян
CEO «Diad-logistic»
Анастасія Журавель
HRD “Business-Constructor”
Євген Малютін
СОО “Haski”
Віра Добачевська
Foundress “KLS”
Кирил Алексєєнко
Business analyst “Haski”
Олександра Горбенко
MCM “Sklad Service”
Таїс Алейнікова
HRD “Haski”
Олексій Ящук
CEO “Haski”
Владислав Кураєв
Director “Athletics”
Add XACKI to home screen