Виклик Amazon? Byrd розвиває свою мережу електронної комерції
Byrd отримає 56 мільйонів доларів на розвиток своєї європейської мережі логістики та фулфілменту як альтернативу Amazon.
Віденська платформа для цифрової електронної комерції Byrd залучила фінансування у розмірі 56 мільйонів доларів. Це дозволить роздрібним продавцям електронної комерції доставляти товари на наступний день до будь-якої точки Європи.
Угоду очолив Cambridge Capital за участю Speedinvest, Mouro Capital, Elevator Ventures та ряд інших акціонерів.
Byrd надає клієнтам електронної комерції «віртуальні» складські приміщення у семи країнах Європи. Це здійснюється шляхом спільного розміщення на чужих складах разом із набором програмного забезпечення. Воно допомагає клієнтам керувати та аналізувати відвантаження та постачання по всьому світу.
План полягає в тому, щоб використовувати інвестиції для розширення цієї мережі та послуг. Сьогодні вона охоплює Великобританію, Францію, Німеччину, Нідерланди та Австрію, а нові склади додані в Італії та Іспанії.
Швеція, Данія та Польща на черзі, послуги будуть запущені наприкінці цього року. Загалом 30 складських приміщень у 10 країнах.
Головне завдання – надати своїм користувачам життєздатну альтернативу послугам Amazon Prime. Варіанти швидкої доставки, а також програму для керування залишками товару на будь-якому складі.
«Ми вже виконуємо тонни замовлень продавців з Amazon».
Сказав Олександр Лейхтер, генеральний директор, який разом із Себастьяном Махом та Петрою Доброцькою заснував Byrd.
«Продавцям подобається бути незалежними та мати вибір, а також розподіляти операції між різними каналами. Отже, це неправда, що Amazon – єдине та найкраще рішення. Як і раніше, існує величезна можливість для інших».
Конкуренція з Amazon
Byrd достатньо довго розбиралась з складностями бізнес-моделі. Спочатку вони прагнули побудувати власну мережу фізичних складів, пізніше звернулися до програмного підходу, що базується на співоренді складських площ.
Звичайно, змагатися з таким гігантом, як Amazon, надзвичайно важко. Amazon багато років пропонує FBA (Fulfillment by Amazon), а у квітні запустила «Купити з Prime».
Усе це з одного боку ускладнює конкуренцію, але з іншого — залишається багато компаній, які не хочуть замикатися на екосистемі Amazon. Це залишає багато місця для більш гнучких та дрібних гравців. І що особливо важливо, «Купити з Prime» зараз розгортається в основному в США.
«Byrd — одна з найбільш швидкозростаючих компаній, які ми бачили. З сильною юніт-економікою у галузі. Ми переконані в їхньому технологічному підході та власному програмному забезпеченні для управління складами».
Повідомив Метт Смоллі, директор Cambridge Capital, у своїй заяві.
«Широке охоплення європейського ринку, відмінна динаміка клієнтів і високий рівень задоволеності як роздрібними торговцями, так і партнерами, дозволило нам прийняти остаточне рішення про фінансування».
Джерело: tech.eu