Євротунель відзначає своє 30-річчя
У той час як Євротунель відзначає своє 30-річчя, один з його найбільших комерційних користувачів здійснює 2600 поїздок через тунель щомісяця; щорічно це понад 30 000 поїздок.
Europa Road, спеціалізований європейський підрозділ автомобільних вантажоперевезень групи Europa Worldwide, був однією з перших транспортних компаній, що організували експрес-перевезення до континентальної Європи, і почав користуватися послугою LeShuttle Freight незабаром після її відкриття у 1994 році.
Він залишається одним з найбільших транспортних інновацій покоління, будучи найдовшим підводним тунелем у світі, що охоплює 50 км. Працюючи цілодобово без вихідних, 365 днів на рік, LeShuttle Freight пропонує чудову гнучкість для постійних користувачів, таких як Europa Road, які перевозять різні термінові збірні вантажі з частковим та повним завантаженням з найбільшого у Великобританії збірного вузла 1Hub у Дартфорді.
Зміцнюючи торговельні зв’язки Великобританії з континентальною Європою, LeShuttle Freight пропонує перспективу високошвидкісних вантажоперевезень, коротших поїздок та складну інфраструктуру ІТ/передачі даних, що забезпечує безперешкодний перетин кордонів.
Які Євротунель має плюси?
Вантажівка, що перетинає Ла-Манш на LeShuttle Freight служби вантажоперевезень, викидає у 12 разів менше вуглецю, ніж пором. Завдяки використанню своєї особливої та індивідуальної інтеграції ІТ, інфраструктура LeShuttle Freight орієнтована на клієнта і полегшує торговельні труднощі після Brexit.
Ден Кук, директор з операцій групи компаній Europa Worldwide Group, пояснив: «Євротунель відкрив британському бізнесу доступ до нових європейських ринків. Він пропонує коротший час транзиту (всього 35 хвилин у порівнянні з 90 хвилинами на поромі). Менше викидів вуглецю і менше збоїв, пов’язаних з погодними умовами або заторами на дорогах у поромних портах».
«Звичайно, на цьому шляху були труднощі. Все змінилося, коли Великобританія вийшла з митного союзу, і після Brexit вступив у дію складніший прикордонний контроль. Вантажним компаніям, що перевозять товари в ЄС через Францію, знадобилася складніша ІТ-інфраструктура для підвищення операційної ефективності, комунікації між зацікавленими сторонами і можливостей відстеження та прослідковування».
Щоб подолати ці проблеми, Europa інвестувала понад 10 мільйонів фунтів стерлінгів у своє замовне програмне забезпечення для управління вантажоперевезеннями Leonardo. Розроблена власними силами та керована глобальною командою зі 100 експертів, система розширилася, щоб надати клієнтам, які займаються автомобільними, авіаційними та морськими вантажоперевезеннями, покращене управління, а також видимість та відстеження вантажів.
Ден продовжує: «Після Brexit ми змогли повністю інтегрувати Leonardo для передачі митних даних безпосередньо в ІТ-інфраструктуру LeShuttle Freight та послуги, пов’язані з кордоном, що надаються прикордонному контролю у Франції. Весь процес, що відбувається кілька разів на день, кожен день, відлагоджений і безпаперовий. Це робить транспортування товарів надійним та ефективним від початку до кінця».
Europa Flow – одні з лідерів використання Євротунелю для вантажоперевезень
Компанія Europa Road, постійно впроваджуючи інновації для покращення обслуговування своїх клієнтів, використовує гнучкість LeShuttle Freight у поєднанні зі своїми власними технологіями для забезпечення безперебійного транспортування вантажів.
Це ще раз підтверджується рішенням Europa Flow для Brexit, запущеним у 2021 році після інвестицій у розмірі понад 5 млн фунтів стерлінгів. Рішення було розроблено внутрішньою командою Europa для усунення складнощів, пов’язаних з митною документацією та сплатою мит.
Ден Кук підсумовує: «30 років потому це партнерство стало рушійною силою наших власних інновацій. Гарантуючи, що ми можемо забезпечити безперебійний рух товарів для наших клієнтів. Europa Flow — яскравий приклад цього. Наш «безпроблемний митний продукт» працює на основі новітніх технологій, підтримуючи послугу спеціалізованої доставки з оплатою мита (DDP)».