Мотивація складських працівників
Три роки тому проблема нестачі робочої сили домінувала в складському секторі, а проблеми найму складських працівників викликали загальне занепокоєння. Але ситуація змінилася. Сьогодні основною задачею є утримання співробітників. Постійний відтік призводить до витрат на набір і введення на посаду. Також вичерпує управлінські ресурси, ставить під загрозу відносини з клієнтами через перебої в обслуговуванні. І кидає тінь на репутацію роботодавця в місцевій спільноті, ставлячи під загрозу майбутні зусилля з набору персоналу.
Способи мотивації працівників
Хоча бонуси за залучення були тенденцією, типовою для 2021 року, сучасні стратегії більш складні. Роботодавці створюють переваги, пропонуючи навчання, стажування і можливості кар’єрного зростання. Робоче середовище чисте, добре освітлене і приємне, графік змін гнучкий, уніформа красива і зручна. Прості вияви вдячності, такі як впровадження програм визнання колег і проведення опитувань про задоволеність, стали звичним явищем. Активно прислухаючись до своїх співробітників, компанії можуть розкрити потенціал ініціатив, які в іншому випадку можна було б вважати хитрощами. Покращується стан їдалень і санвузлів. На деяких сучасних складах навіть є такі зручності, як молитовні кімнати, спортивні зали і ясла. Це посилює ідею про те, що співробітники цінуються. Окремо ці зміни можуть здатися незначними, але в сукупності вони дозволяють компаніям розвивати особливу культуру на робочому місці, яка відрізняє їх від сусідніх роботодавців.
Оплата праці складських працівників
Оплата праці також має життєво важливе значення, і вона повинна бути справедливою і точною. За тримісячний період з 2018 по 2021 рік прожитковий мінімум у країні збільшився; а за три роки з 2021 по 2024 рік він зріс ще на 28%. Темпи зростання подвоїлися, що відображає кризу вартості життя в нашій економіці і взаємозв’язок між цінами і заробітною платою. Хоча широка громадськість, можливо, колись вірила в чарівні ланцюжки поставок, які працюють безкоштовно, наш статус ключового працівника під час пандемії став тривожним дзвінком. Зараз суспільство починає усвідомлювати, що відмінний рівень обслуговування і швидкість доставки можуть бути стійко досягнуті лише у випадку, якщо людям будуть справедливо платити.
Зовнішні постачальники логістичних послуг можуть спробувати перекласти зростаючі витрати на робочу силу на своїх клієнтів, але на конкурентному ринку, що характеризується збільшенням доступності складських приміщень, можна отримати конкурентну перевагу, зробивши замість цього нашу існуючу робочу силу більш прибутковою. Постійне вдосконалення процесів, використання аналізу даних і впровадження автоматизації можуть призвести до підвищення ефективності. Гарантуючи, що ми отримаємо максимальну вигоду від людей, яких ми наймаємо. А зважаючи на приховані витрати текучості кадрів, утримання стає ключовим фактором.
Незважаючи на те, що роботи незліченно проникають в світ складського господарства, ми прийшли до висновку, що залежність нашого сектора від людей залишиться.