Порт Балтимор частково розблокований
Початок цього тижня зафіксував часткове відновлення можливості проходу до порту Балтимор, який раніше був частково заблокований через уламки зруйнованого мосту. Судно Crystal Coast успішно провело паливну баржу через новий альтернативний маршрут, що стало першим кроком у використанні цієї тимчасової дороги. Баржа перевозила авіаційне паливо.
Аварія біля порту Балтимор
Нагадуємо, що 26 березня 2024 року пароплав “Далі” зіткнувся з мостом Френсіса Скотта-Кі у Балтиморі.
Контейнеровоз Dali під сингапурським прапором довжиною 984,3 фута перевозив 4679 двадцятифутових контейнерів (TEU), коли, за повідомленням, втратив потужність і врізався у опору моста Френсіса Скотта-Кі рано вранці у вівторок, що призвело до обвалення моста за кілька секунд.
Аварія сталася всього через 50 хвилин після того, як судно відпливло від морського терміналу Сігірт з 21 членом екіпажу і двома пілотами на борту під час рейсу до Коломбо, Шрі-Ланки.
Новий шлях був відкритий під бічним проходом мосту Френсіса Скотта-Кі, який витримав зіткнення з великим контейнеровозом. Однак глибина в цьому місці складає всього 11 футів, тому не всі судна зможуть скористатися цим маршрутом. Поміж вимог до суден входять низька осадка (до 264 футів), а також ширина та висота (відповідно до 95 футів).
Покищо використання нового маршруту буде здійснюватися за власним рішенням капітанів, представників Балтиморського порту. Рух суден тут дозволяється лише в певні години доби.
Однак управління порту також планує відкрити другий тимчасовий маршрут, який буде доступний для суден з більшою осадкою від 15 до 16 футів. Це значно полегшить роботу порту та дозволить відновити його функціональність повністю. Наразі команди працюють над підняттям уламків мосту у Балтимор, залучаючи як військову, так і цивільну техніку.
Незважаючи на очищення фарватеру, яке займе певний час, проблеми пов’язані зі зруйнованим мостом та газопроводом, що пролягає під ним, залишаються. Наразі тиск у газопроводі знижено, щоб зменшити ризики нових аварій.