TikTok планує відкрити склади в США
Платформа соціальних мереж TikTok розглядає електронну комерцію як джерело доходу. Більше дюжини нещодавніх повідомлень про вакансії на LinkedIn від TikTok вказує, що соціальна мережа розвиває складський та логістичний бізнес.
Згідно зі списками вакансій, які були опубліковані, китайська компанія вивчає можливість створення глобальних розподільчих центрів та шукає співробітників для офісів у Сіетлі та Лос-Анджелесі.
Декілька вакансій, які були опубліковані:
- Менеджер із логістичних рішень. Шукають співробітника із Сіетлу для планування та проєктування розподільчих центрів, які включають транспортування товарів, прогнозування замовлень та управління запасами.
- Інша роль у Сіетлі — операційний менеджер у сфері логістики. Шукають людину для підвищення ефективності операцій та скорочення витрат за допомогою методів аналізу даних, машинного навчання та досліджень.
«В останні роки в індустрії електронної комерції спостерігалося величезне зростання, вона стала предметом гострої конкуренції серед провідних інтернет-компаній. Прибуток у цій галузі не можна недооцінювати»
Говориться в повідомленні про вакансії від TikTok.
«З мільйонами лояльних користувачів по всьому світу ми вважаємо, що TikTok — ідеальна платформа для надання нашим користувачам абсолютно нового і кращого досвіду електронної комерції».
Згідно з повідомленнями, платформа прагне надати продавцям послуги складування, доставки та повернення.
Крім вражаючих прибутків від реклами, які, як очікується, продовжать зростати в геометричній прогресії, компанія планує отримувати прибуток від електронної комерції.
Передумови розвитку електронної комерції від TikTok
У серпні 2021 року TikTok уклав партнерську угоду з Shopify. Вона дозволила продавцям підключити свої вітрини Shopify до платформ соціальних мереж.
1 жовтня Financial Times повідомила, що компанія має намір укласти партнерство з TalkShopLive для запуску своєї платформи для онлайн-покупок.
Повідомляється, що деталі ще не узгоджені, і контракти не підписані, але це партнерство може дозволити TikTok використати технологію TalkShopLive, щоби надати творцям контенту можливість проводити онлайн-сеанси покупок під час своїх трансляцій.
Хоча приєднання до ринку електронної комерції в Північній Америці просувається повільно, платформа соціальних мереж уже має успішний план, перевірений у Південно-Східній Азії та інших регіонах.
Склади TikTok можуть кинути виклик Amazon
TikTok з більш ніж 1 мільярдом активних користувачів на місяць є потужним онлайн-гравцем. Створивши власну систему ланцюга постачання електронної комерції, компанія може створити серйозну загрозу для Amazon.
«Забезпечивши складування, доставку та обслуговування клієнтів, наша місія полягає в тому, щоби допомогти продавцям покращити свої операційні можливості та ефективність, надати покупцям позитивний досвід покупок та забезпечити швидке та стійке зростання магазину TikTok»