Топ 4 HR-технології, які здобули популярність під час пандемії
Пандемія сильно вплинула на управління персоналом в усіх сферах бізнесу. Проблеми, що виникли через неї, змусили керівників HR звернутися до нових технологічних рішень для оптимізації процесу найму, а також для управління персоналом віддалено.
TeamLease, компанія, що займається кадровими рішеннями, повідомила про 30-відсоткове збільшення попиту на новітні HR-технології.
Отже, розглянемо топ 4 технологій, популярність яких різко зросла після початку пандемії.
Автоматизація управління персоналом
Автоматизація управління персоналом (HCM) оптимізує весь процес працевлаштування, від найму до вихідного інтерв’ю. За даними PwC, понад 80% керівників пояснюють зниження темпів зростання високою плинністю кадрів та нестачею кваліфікації.
У цій ситуації можливість наймати та утримувати найкращих співробітників за допомогою автоматизованої системи критично важлива.
Платформи HCM зазвичай використовують аналітику даних для оцінки продуктивності працівників. Ця інформація може бути корисною при розробці планів винагороди, розподілі оцінок та бонусів на основі результатів.
У міру того, як корпоративний світ звикає до нових норм з порожніми офісами та працівниками, що працюють віддалено, автоматизація HCM допомагає організаціям в управлінні та залученні робочої сили.
Програмне забезпечення для найму та адаптації
Згідно з опитуванням, опублікованим компанією getAbstract, понад 43% штатних співробітників хочуть продовжувати працювати з дому навіть після ослаблення карантину.
Ось чому менеджери з персоналу тепер звертаються до відеоконференцій для найму та адаптації нових співробітників. Відеоінтерв’ю, хоч і не ідеальна заміна офлайн співбесід, є відносно найкращим рішенням.
Навіть інструктаж та адаптація працівників проводяться онлайн за допомогою відеоконференцій. Це дає новачкам достатньо часу, щоб звикнути до цифрового робочого середовища.
Навчальне програмне забезпечення LMS
Після того, як співробітник був прийнятий на роботу, наступним важливим кроком для HR є проведення обширних навчальних заходів.
До пандемії навчання проходило віч-на-віч в офісних приміщеннях. З настанням режиму самоізоляції такі сеанси стали рідкістю. Навчання співробітників зараз переноситься на передові платформи LMS. Вони пропонують створення курсів, розміщення відео, відстеження відвідуваності та оцінку серед багатьох інших функцій.
Програмне забезпечення LMS у поєднанні з інструментами для відеоконференцій усуває потребу в очних навчальних заходах.
Чат-боти зі штучним інтелектом
Технології штучного інтелекту викликали ажіотаж ще до того, як вибухнула пандемія. HR-боти можуть відповісти на питання, пов’язані з відпустками, пільгами, бонусами та політикою компанії.
Пандемія змусила менеджерів з персоналу знайти унікальні способи компенсувати свою фізичну відсутність. Сьогодні роботи Intuitive HR відповідають на безліч запитань співробітників, надаючи всю необхідну інформацію.
Впровадження роботів зі штучним інтелектом знімає навантаження з HR-менеджерів, яким не потрібно витрачати час на питання, що постійно повторюються.