Toyota прагне створити довгостроковий кадровий резерв
Фахівець з систем складування та рішень для обробки вантажів Toyota Material Handling оголосив про рекордний набір учнів для свого бізнесу. Понад 30 молодих людей приєдналися до компанії як стажери-інженери з обслуговування та менеджери з продажу.
Це вперше, коли Toyota пропонує офіційне навчання у сфері продажів. Нові співробітники пройдуть 18-місячне стажування як менеджери з продажу. Після завершення програми успішні стажери отримають кваліфікацію 4-го рівня, що еквівалентно першому курсу навчання на бакалавраті або вищому національному сертифікату (HNC).
Програма стажування від Toyota
Програма стажування включає кілька компонентів, кожен з яких розроблений для підтримки новачків на початку їхньої кар’єри. Вона надає їм інструменти та методи, які допоможуть максимально реалізувати їхні природні здібності в динамічному та напруженому середовищі продажів.
Наприклад, стажери навчатимуться аналітичним навичкам, таким як виявлення потреб клієнтів, планування та підготовка продажів, методи ведення переговорів і «закриття» угод, а також знанням зі збору корисної ринкової інформації.
Надання початківцям менеджерам з продажу можливості отримати визнану кваліфікацію буде вкрай корисним не лише для Toyota і самих стажерів, а й для клієнтів компанії.
Без сумніву, логістична галузь стає все більш складною. Сьогоднішні фахівці з управління ланцюгами поставок — високоосвічені люди, які відіграють основну роль у успіху своєї компанії. Вони прагнуть співпрацювати з менеджерами з продажу, які розуміють виклики, що впливають на їхню роботу, і мають навички та досвід, щоб пропонувати рішення, які забезпечать їм необхідну ефективність.
Набір навичок менеджера з продажу зріс. Звичайно, такі традиційні якості, як амбіції, мотивація, адаптивність і здатність до спілкування, як і раніше важливі. Водночас від успішного торгового персоналу очікують глибоких знань про продукт, розуміння спектра інженерних питань та значних ІТ-навичок.
Тим часом учні-інженери з обслуговування навчатимуться перевіряти, обслуговувати та ремонтувати всі типи обладнання для обробки матеріалів у ході трирічної програми, яка включає поєднання навчання в коледжі та внутрішньофірмового навчання.
Toyota завжди прагнула інвестувати в навчання та розвиток молоді, яка стане талановитими та високоцінованими працівниками майбутнього.
Стажування у сфері продажів є інноваційним підходом до створення високопродуктивних і відданих своїй справі команд з продажів. Це дозволить створити довгостроковий кадровий резерв, який підтримуватиме майбутні плани зростання.