У піковий сезон усі засоби хороші. DHL покращує автоматизацію
Розширення автоматизації можливе завдяки партнерству між DHL та Locus. Дві компанії працювали разом із 2017 року, а минулого року DHL оголосила, що впровадить на свої об’єкти 2000 машин від Locus.
Згідно з релізом, на об’єктах Canal Winchester та Lockbourne, штат Огайо, використання роботів має скоротити час ходьби співробітників та підвищити продуктивність праці.
Логістична компанія є найбільшим клієнтом Locus і використовує технології LocusBots Robotics більш ніж на дюжині своїх об’єктів у Північній Америці.
У червні DHL зазначила, що боти зібрали понад 100 мільйонів одиниць товару на фулфілмент-центрах по всьому континенту.
Ця технологія виявиться особливо корисною в розпал сезону. DHL заявили, що хочуть швидко додати більше роботів та переміщати їх між об’єктами для підтримки змін попиту.
DHL інвестувала мільйони доларів у складську робототехніку за останні кілька років, сподіваючись збільшити пропускну спроможність та продуктивність.
Інші клієнти Locus
Підрозділ електронної комерції логістичної компанії eCommerce Solutions минулого року встановив дві роботизовані сортувальні системи в розподільчому центрі в Атланті, здатні сортувати понад 1000 одиниць товару на годину.
Угода з автоматизації в Огайо також є приємною новиною для Carhartt. Виробник спецодягу стикається з необхідністю підвищення швидкості виконання. Отже, автоматизація допоможе в боротьбі з нестачею запасів та повільними термінами доставки, зазначив Тоні Герієті, віцепрезидент із дистрибуції та логістики Carhartt.
«Впровадження Locus стало ідеальним вибором для підвищення продуктивності, що дозволяє нам виконувати замовлення в рекордні терміни. Простота використання Locus та швидке навчання також допомогли нам у наймі та утриманні співробітників та сезонних робітників».
Минулого місяця Locus оголосили про розширену угоду з конкурентом DHL — Geodis, згідно з якою протягом наступних двох років на склади логістичної компанії по всьому світу буде поставлено 1000 роботів LocusBot.