Важливість SEO при підборі персоналу

Інвестування в SEO може бути не найпопулярнішим способом залучення кандидатів серед рекрутерів. Тим не менш, це стратегія принесе вам користь у довгостроковій перспективі.

Впровадження SEO допоможе вам заощадити на витратах на рекламу, дозволить залучити найкращих фахівців та, найголовніше, дасть вам засоби для створення репутації надійного роботодавця.

ЩО ТАКЕ SEO?

SEO означає пошукову оптимізацію. Цей термін означає практику покращення якості та кількості трафіку на ваш вебсайт із пошукових систем.

Простішими словами, SEO зводиться до оптимізації вебсайту (або сторінки), щоби він займав більш високе місце (в ідеалі перше) на сторінках результатів пошукової системи.

ЧОМУ SEO ВАЖЛИВО ДЛЯ РЕКРУТЕРІВ?

Перше місце в Google може здатися вам не таким необхідним.

Але якщо ви подивіться на наявні дані про те, як люди шукають роботу (або будь-яку інформацію, якщо на те пішло), ви швидко зрозумієте, чому SEO відіграє важливу роль:

  • Згідно з опитуванням, проведеним у 2020 році, 64 % випускників коледжів шукають роботу за допомогою Google або LinkedIn. 30% всіх пошукових запитів у Google пов’язані з роботою.
  • Користувачі Google рідко переглядають другу сторінку результатів пошуку. Сукупний рейтинг кліків за першими трьома позиціями в Google становить більше за 55 %. Позиція № 10 генерує лише 2,5 % CTR.
  • Поява у верхній частині сторінок результатів пошукової системи означає, що ваші потенційні клієнти гарантовано виявлять ваші послуги. Це збільшує ваші шанси отримати більше кандидатів без вкладень у платну рекламу.

З ЧОГО ПОЧАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ SEO У ПІДБІР ПЕРСОНАЛУ

Пошукова оптимізація — складний і трудомісткий процес, де може знадобитися допомога надійного підрядника, який гарантує якість.

Тим не менш, є кілька порад, які ви можете використати на початку роботи.

Порада № 1: проведіть дослідження ключових слів

Найперше, вам потрібно провести дослідження ключових слів, щоби ваші оголошення про вакансії залучали потрібну аудиторію.

Використовуйте такі інструменти, як Планувальник ключових слів Google, щоби дізнатися, чи ваші пошукові запити викликають достатній інтерес. Й отримати деякі ідеї для пов’язаних ключових слів, які можна використовувати.

Порада № 2: покращіть свій сайт

Не соромтеся інвестувати у свій сайт.

Знаючи, що понад 60 % всього інтернет-трафіку надходить із мобільних пристроїв, вам необхідно оптимізувати його для невеликих екранів.

Це гарантує, що ваша цільова аудиторія отримає задоволення від перегляду ваших оголошень про вакансії. (І це також змусить їх залишатися на вашому сайті довше, відправляючи в Google сигнали про те, що ваш контент цінний і, отже, гідний вищого рейтингу пошукової видачі).

Порада № 3: використовуйте google analytics

Не забувайте стежити за аналітикою вашого сайту.

Він буде інформувати вас про трафік вашого сайту, ваші найуспішніші сторінки, про те, як довго ваша аудиторія залишається на вашому сайті, чи переходять вони на певні сторінки і скільки людей йдуть, не відвідавши другу сторінку.

Крім того, аналітика розповість вам про ваші найпродуктивніші джерела трафіку, що можна використовувати для підвищення впізнаваності бренду.

Порада № 4: використовуйте контент-маркетинг

Нарешті, коли ви шукаєте способи реалізації SEO, не забувайте, що створення високоякісного та релевантного контенту є одним із найкращих способів охопити вашу цільову аудиторію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen