Чи став TikTok – новим Instagram для компанії Хаскі? Кейс

Якщо комусь не цікаво читати довгу статтю, то ось коротка відповідь на питання – ні (можемо розходитися). Ні реальних робітників і навіть супер релевантних лідів з TikTok ми не отримали. Але це якщо коротко, без висновків і поверхнево. Давайте все ж таки разом з маркетинговим директором “Хаскі МенеджментАнною Стеблян розберемося детальніше. 

Чому ми взагалі пішли в TikTok? Чому ця соцмережа (до речі питання, чи TikTok взагалі це соцмережа?) став геймченджером серед соцмереж?   

1. Персоналізовані алгоритми, які відслідковують поведінку користувача на платформі і видають йому релевантний (а іноді — занадто релевантний!) контент

2. Кожне відео чи галерея — це окрема унікальна одиниця контенту

3. Одне з небагатьох джерел справді органічного трафіку

4. Можливість швидкого зростання.

Чому навчила нас робота в TikTok, і що ми навчилися застосовувати і в інших соцмережах?

– автентичність та перевага форм подачі над темою

– все, що ми постимо — окрема одиниця контенту (на аудиторію, яка про вас нічого не знає)

– масштабування*, вчитися витиснути з віральності** максимум 

– важливість формування спільноти і омніканальність

*Як масштабувати віральність контенту?

– аналізуємо, чому відео залетіло

– знімаємо кілька варіацій в тему відео

– знімаємо відео-відповіді на популярні коментарі

– підвищуємо активність постингу на період, поки відео віраляться

**Віральний контент – це контент яким хочеться поділитися, який поширюється дуже стрімко і майже без участі автора контенту. 

Яких помилок слід не допускати при роботі з TikTok?

1. Шукати тренд, з яким можна “залетіти” 

2. Знімати виключно адаптовані тренди

3. Орієнтуватися на відео-мільйонники 

4. Вірити в години постингу, спеціальні хештеги або будь-які теорії змов

Що натомість потрібно робити, аби працювати з TikTok ефективно

1. Постійний аналіз – ніші, конкурентів, цільової аудиторії, трендів, інфо приводів.

2. Працювати за принципом “подумав – зробив”. Швидко реагувати на інфоприводи, актуальні тренди.

3. Вчитися сценарній та режисерській майстерності.

4. Ставити цілі відповідно від запитів бізнесу і створювати контент відповідно до них.

5. Дивитись TikTok, як маркетолог!

Плюси Instagram, які ми виявили за період роботи і чому ми досі витрачаємо там левову частину нашого бюджету:

1. Понад 2 мільярди активних користувачів в місяць, 60% заходять системно ( як на роботу)

2. Підтримує всі доступні типи контенту

3. Це платформа, на якій ви можете залучати нових клієнтів, в тому числі і через магазин

4. Лояльна та зацікавлена спільнота

5. Сучасний і зрозумілий рекламний кабінет

6. Номер один в розрізі інфлюенс-маркетингу (бюджети)

7. Висока конверсія

8. Можливість офіційної реклами

Мінуси Instagram, які ми виявили за період роботи і чому ми активно шукаємо і тестимо різні платформи:

1. Хвилі алгоритму Instagram

2. Боти

3. Проблеми для зовсім нових акаунтів

4. 28 хвилин на день (проти 46 у TikTok)

5. Низький потенціал органічного трафіку

6. Майже неможливо стало потрапити до рекомендацій

7. Зайнятість ніш

8. Постійне збільшення ціни ліда/клієнта

Плюси TikTok, які ми для себе відзначили, під час роботи:

+ Стрімко зростаючі показники SEO

+ Швидкий приріст аудиторії, наразі 1,56 млрд активних користувачів щомісяця

+ Підвищена віральність контенту

+ Потужне органічне зростання

+ Низька щільність багатьох ніш

+ Відносно легко потрапити до рекомендацій

+ Легкість створення контенту/відео

+ Дикі алгоритми (хто зрозумів, той зрозумів)

Мінуси TikTok:

– Неймовірно складно розвивати підписників (подейкують, що 10000 підписників в TikTok, вартують 1000 в інсті)

– Користувачі проводять більшу частину часу на сторінці «Для вас»

– Низьколояльна аудиторія

– Молода аудиторія, часто-густо неплатоспроможна)

– Складний процес продажу

– Заборона мережі в багатьох країнах

– Моноформатність

– Майже не лідогенеруюча платформа

– Відсутність офіційної реклами в Україні

– Створення великої кількості креативів

– Дикі алгоритми (хто зрозумів, той зрозумів)

Висновок: 

Так як специфіка нашої діяльності потребує результатів (а саме, великої кількості лідів складського, торговельного та виробничого персоналу) тут і зараз, то виходячи з вище викладених фактів ми очевидно обираємо Instagram (Meta). Він дає найшвидший і найвиразніший результат, який можна оцифрувати, спрогнозувати і розрахувати. 

TikTok ми використовуємо для довгострокового просування. Займаємо нішу, намагаємося знайти лояльну аудиторію, розширюємо впізнаваність, та сподіваємося)), що ефект у вигляді великої кількості лідів потенційних робітників складу, виробництв та фабрик, буде пізніше. 

Як то кажуть, розділяй і володарюй: Instagram ведемо у форматі оперативного просування, безприривного отримння лідів, та налагодження продажів, а TikTok – у форматі довгострокового просування, працюючи на перспективу.

Читайте також

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen