Чи став TikTok – новим Instagram для компанії Хаскі? Кейс
Якщо комусь не цікаво читати довгу статтю, то ось коротка відповідь на питання – ні (можемо розходитися). Ні реальних робітників і навіть супер релевантних лідів з TikTok ми не отримали. Але це якщо коротко, без висновків і поверхнево. Давайте все ж таки разом з маркетинговим директором “Хаскі Менеджмент” Анною Стеблян розберемося детальніше.
Чому ми взагалі пішли в TikTok? Чому ця соцмережа (до речі питання, чи TikTok взагалі це соцмережа?) став геймченджером серед соцмереж?
1. Персоналізовані алгоритми, які відслідковують поведінку користувача на платформі і видають йому релевантний (а іноді — занадто релевантний!) контент
2. Кожне відео чи галерея — це окрема унікальна одиниця контенту
3. Одне з небагатьох джерел справді органічного трафіку
4. Можливість швидкого зростання.
Чому навчила нас робота в TikTok, і що ми навчилися застосовувати і в інших соцмережах?
– автентичність та перевага форм подачі над темою
– все, що ми постимо — окрема одиниця контенту (на аудиторію, яка про вас нічого не знає)
– масштабування*, вчитися витиснути з віральності** максимум
– важливість формування спільноти і омніканальність
*Як масштабувати віральність контенту?
– аналізуємо, чому відео залетіло
– знімаємо кілька варіацій в тему відео
– знімаємо відео-відповіді на популярні коментарі
– підвищуємо активність постингу на період, поки відео віраляться
**Віральний контент – це контент яким хочеться поділитися, який поширюється дуже стрімко і майже без участі автора контенту.
Яких помилок слід не допускати при роботі з TikTok?
1. Шукати тренд, з яким можна “залетіти”
2. Знімати виключно адаптовані тренди
3. Орієнтуватися на відео-мільйонники
4. Вірити в години постингу, спеціальні хештеги або будь-які теорії змов
Що натомість потрібно робити, аби працювати з TikTok ефективно
1. Постійний аналіз – ніші, конкурентів, цільової аудиторії, трендів, інфо приводів.
2. Працювати за принципом “подумав – зробив”. Швидко реагувати на інфоприводи, актуальні тренди.
3. Вчитися сценарній та режисерській майстерності.
4. Ставити цілі відповідно від запитів бізнесу і створювати контент відповідно до них.
5. Дивитись TikTok, як маркетолог!
Плюси Instagram, які ми виявили за період роботи і чому ми досі витрачаємо там левову частину нашого бюджету:
1. Понад 2 мільярди активних користувачів в місяць, 60% заходять системно ( як на роботу)
2. Підтримує всі доступні типи контенту
3. Це платформа, на якій ви можете залучати нових клієнтів, в тому числі і через магазин
4. Лояльна та зацікавлена спільнота
5. Сучасний і зрозумілий рекламний кабінет
6. Номер один в розрізі інфлюенс-маркетингу (бюджети)
7. Висока конверсія
8. Можливість офіційної реклами
Мінуси Instagram, які ми виявили за період роботи і чому ми активно шукаємо і тестимо різні платформи:
1. Хвилі алгоритму Instagram
2. Боти
3. Проблеми для зовсім нових акаунтів
4. 28 хвилин на день (проти 46 у TikTok)
5. Низький потенціал органічного трафіку
6. Майже неможливо стало потрапити до рекомендацій
7. Зайнятість ніш
8. Постійне збільшення ціни ліда/клієнта
Плюси TikTok, які ми для себе відзначили, під час роботи:
+ Стрімко зростаючі показники SEO
+ Швидкий приріст аудиторії, наразі 1,56 млрд активних користувачів щомісяця
+ Підвищена віральність контенту
+ Потужне органічне зростання
+ Низька щільність багатьох ніш
+ Відносно легко потрапити до рекомендацій
+ Легкість створення контенту/відео
+ Дикі алгоритми (хто зрозумів, той зрозумів)
Мінуси TikTok:
– Неймовірно складно розвивати підписників (подейкують, що 10000 підписників в TikTok, вартують 1000 в інсті)
– Користувачі проводять більшу частину часу на сторінці «Для вас»
– Низьколояльна аудиторія
– Молода аудиторія, часто-густо неплатоспроможна)
– Складний процес продажу
– Заборона мережі в багатьох країнах
– Моноформатність
– Майже не лідогенеруюча платформа
– Відсутність офіційної реклами в Україні
– Створення великої кількості креативів
– Дикі алгоритми (хто зрозумів, той зрозумів)
Висновок:
Так як специфіка нашої діяльності потребує результатів (а саме, великої кількості лідів складського, торговельного та виробничого персоналу) тут і зараз, то виходячи з вище викладених фактів ми очевидно обираємо Instagram (Meta). Він дає найшвидший і найвиразніший результат, який можна оцифрувати, спрогнозувати і розрахувати.
TikTok ми використовуємо для довгострокового просування. Займаємо нішу, намагаємося знайти лояльну аудиторію, розширюємо впізнаваність, та сподіваємося)), що ефект у вигляді великої кількості лідів потенційних робітників складу, виробництв та фабрик, буде пізніше.
Як то кажуть, розділяй і володарюй: Instagram ведемо у форматі оперативного просування, безприривного отримння лідів, та налагодження продажів, а TikTok – у форматі довгострокового просування, працюючи на перспективу.