DHL найме 12 000 складських співробітників
DHL Supply Chain продовжить свою традицію найму додаткових співробітників у пік сезону, незважаючи на те, що відзначається падіння споживчого попиту, порівнюючи з минулими роками.
Інфляція продовжує тиснути на гаманці багатьох споживачів. 84 % покупців заявили в недавньому опитуванні, що планують скоротити витрати на святкові покупки цього року. Але логістична компанія все одно готується до різкого збільшення обсягів та готова надати 12 000 додаткових робочих місць.
«Як правило, обсяги пікового сезону можуть бути у 2–5 разів вищими, ніж зараз, залежно від інтернет-магазину або роздрібного продавця, тому ми хочемо переконатися, що ми маємо ресурси для підтримання такого збільшення».
UPS також минулого місяця оголосила про плани найняти понад 100 000 сезонних співробітників. Тоді як FedEx ще не заявляли про новий набір.
Крім сезонних наймань DHL Supply Chain використовує робототехніку, щоби задовольнити очікуване зростання попиту. Минулого місяця перевізник розширив своє партнерство з Locus Robotics, додавши роботів на два склади в Огайо. Технологія допоможе підтримати зусилля роздрібного клієнта DHL — Carhartt.
«Минулого пікового сезону наші колаборативні роботи відіграли ключову роль у нашому успіху. Вони допомогли підвищити пропускну спроможність до 20 %. Крім того, відгуки наших співробітників були вкрай позитивними, оскільки вони підтримували постійний рівень продуктивності протягом дня завдяки скороченню ходьби на 60 %».
Йдеться в заяві ІТ-директора Саллі Міллер.