Дизельні вилочні навантажувачі не втрачають популярності
Чому дизельні вилочні навантажувачі все ще продаються тисячами і чому новітній автомобіль Mitsubishi GRENDiA з низьким рівнем викидів може виявитися саме тим, що потрібно в багатьох сферах бізнесу.
Вони не для всіх. Вони постраждали від поганої реклами. Проте дизельні вилочні навантажувачі є ідеальними “робочими конячками” у багатьох галузях, де потрібна потужність, довговічність і 100% доступність.
Існує багато вимогливих галузей, таких як будівельні компанії, виробники блоків і цегли, постачальники аварійних огорож і інші, де клієнти одразу купують дизельні навантажувачі, а потім експлуатують їх протягом десяти, п’ятнадцяти або навіть двадцяти років.
Амортизація їх протягом такого тривалого періоду часу означає, що вони пропонують виняткове співвідношення ціни і якості. Пряма покупка є дуже привабливою опцією. Що стосується експлуатаційних витрат, дизельне пальне в цих цілях дійсно має свої переваги. Недавнє зростання вартості електроенергії значно скоротило розрив між дизельним і електричним двигуном. Очікується, що обладнання буде працювати важче і довше, тому типовий електричний вилочний погрузчик повинен буде забезпечуватися двома або трьома батареями.
Дизельне пальне також дозволяє вирішити проблеми з електропостачанням у ситуаціях, коли електроенергетичні компанії не можуть або не хочуть модернізувати енергопостачання більш віддалених промислових приміщень. Це викликає проблеми з зарядкою акумуляторів, особливо з новітніми літій-іонними рішеннями, що потребують джерела живлення на 60 А/год, якого багато підприємств не можуть підтримувати.
Очевидна, беззаперечна перевага: дизельним вантажівкам не потрібно заправлятися, тому вони можуть працювати протягом найдовших змін і завжди бути на 100% доступними.
Не всі дизельні вилочні навантажувачі однакові
Покупці повинні бути обережними. Не всі дизельні навантажувачі однакові, і відмінності стали більш суттєвими з моменту введення норм Euro Stage V щодо викидів.
Mitsubishi Forklift Trucks унікальна тим, що компанія вклала значні кошти в сучасну модернізацію свого майже легендарного промислового двигуна для своєї новітньої дизельної лінійки. Результатом став не потребуючий особливого обслуговування двигун об’ємом 3,3 л з високим крутним моментом і без ременів, який не лише відповідає нормам Euro Stage V, а й встановлює стандарти екологічно чистої роботи і видаючоїся пального ефективності.
Його міцна конструкція різко контрастує з провідними моделями конкурентів, у яких використовуються легкі та малопотужні автомобільні двигуни з потенційно вразливими гумовими ременями ГРМ. В результаті вони часто не можуть виконувати роботу, яку від них вимагають і страждають від більшого часу простою.
Більше можливостей за ваші гроші
Відмітні риси новітніх дизельних вилочних навантажувачів Mitsubishi GRENDiA включають повністю герметизовані кожухи днища і кришок коліс, які захищають двигун, трансмісію та систему охолодження від пошкоджень, спричинених всмоктуванням матеріалу з землі. Це також значно зменшує викиди пилу під час роботи, забезпечуючи чистоту роботи.
Ключові особливості включають передову технологію Common Rail, дизельні фільтри та окислювальні каталізатори. Також відбувається рециркуляція викиду газів для зменшення шуму, споживання пального та викидів: операції, спрямовані в майбутнє.
Кожна модель також обладнана електронним впорскуванням палива, що забезпечує повне безпечне обмеження швидкості. Вдосконалений контролер керування двигуном забезпечує одночасне виконання кількох функцій двигуна та електронних функцій для подальшого зменшення викидів та споживання пального.
Функції безпеки включають захист доступу водія за допомогою PIN-коду в стандартній комплектації. Неперевершений огляд на 360° вантажу та кінців вил, що дозволяє зменшити пошкодження та скоротити час циклу. Рівень шуму в вухах оператора дуже низький – всього 78 дБА. Низька вібрація трансмісії підвищує комфорт водія та мінімізує втомленість.
Дизельні вилочні навантажувачі Mitsubishi GRENDiA доступні з грузопідйомністю від 2,0 до 5,5 тонн. Більший модельний ряд TREXiA охоплює грузопідйомність від 6 до 10 тонн.