Кейс Häfele & Хаскі. Скорочуємо витрати на персонал
Аутсорсинг – це дієвий спосіб оптимізації витрат на персонал в період війни та нестабільності, вважає завідуючий складом Häfele Україна, Ігор Гаргаля.
Особливості та специфіка роботи клієнта Häfele
«Häfele» — один із світових лідерів в галузі виробництва та продажу меблевої та столярної фурнітури. Компанія Hafele була створена в 1923 році в місті Нагольд, Німеччина. В 2009 році була створена компанія «Гефелє Україна», головний офіс та логістичний центр розташований у місті Львові. Ігор Гаргаля – завідуючий складом Гефелє Україна, з яким ми тісно взаємодіємо і який погодився поділитись своїми враженнями від співпраці з Хаскі.
Співпрацювати з компанією ми почали вже у 2018 році.
Проєкт в цифрах:
- 2500м2 площа складу
- 3000 складських позицій
- 5 м висота складських стелажів
- 20 тонн вантажів щотижневі замовлення клієнтів
Задача: знайти оптимальний варіант заміни постійних витрат на персонал перемінними.
Які причини передували процесу звернення до аутсорсингової компанії?
- Економічна та фінансова нестабільність повʼязана з війною
- Простої та обриви логістичних ланцюжків
- Пікові навантаження (не завжди прогнозовані)
- Складний процес оформлення і звільнення працівників
Чому зупинили свій вибір на Хаскі?
Ми порівнювали декілька компаній, вибрати Хаскі – було моїм особистим рішенням, каже Ігор. Мені підходить сервіс і підібраний персонал повністю відповідає моїм запитам, тому вирішили співпрацювати саме з Хаскі.
Хаскі врахували всі моменти, які озвучило керівництво компанії та запропонували рішення оптимізації витрат на персонал.
Наш план дій:
1. Заміри зроблені нашим проектним менеджером на майданчику клієнта.
2. Пробна зміна і коригування розрахунків та часу на виконання (за необхідністю).
3. Підписання договору – запорука швидкого реагування наших менеджерів, без подальших простоїв через узгодження.
Результати співпраці
Ми замовили послугу комплектування. Роботи проводяться у нас на складі, на дільниці комплектування меблевої фурнітури. Поставлені мною задачі перед аутсорсером, були повністю виконані і що найголовніше, у відведені строки. Все було зроблено вчасно. А час, як відомо – це найцінніша валюта. Наразі ми збільшили кількість працівників, яких підбирає нам Хаскі. І сподіваємося це ще не кінець, все залежить від обороту нашої компанії, а плани у нас великі, хоча ми усвідомлюємо, що 2023 рік буде нелегким.
Плани клієнта на 2023 рік
Прийняли позитивне рішення для себе у використанні аутсорсингу, а саме аутсорсингу з Хаскі, і 23 не стане виключенням. Так як максимально розвинути бренд Хафеле в Україні і відповідно заробити кошти на цьому є основною нашою метою – це неминуче призведе за собою збільшення оборотів та росту компанії. Проте прогнозуємо, що нестабільність, яка повʼязана з війною протримається і надалі – використання аутсорсингу це запорука вигідного фінансового рішення саме для нашої компанії.
Підсумок співпраці
1. При виборі аутсорсера важливо зануритись в цей процес грунтовно, по можливості особисто. Порівняти декілька компаній, проаналізувати всі сильні і слабкі сторони компаній, краще знайти вузьконаправлених спеціалістів.
2. Надавати чіткі вимоги до підбору кандидатів, зі зрозумілими kpi до них.
3. Поставити цілі які повинна досягти ваша компанія після початку співпраці з аутсорсерами.
4. Повторюсь, аутсорсинг – це дієвий спосіб оптимізації витрат на персонал в період війни та нестабільності.
Зацікавила можливість співпраці з Хаскі на вашому складі? Наші менеджери оперативно нададуть відповіді на всі ваші питання, зроблять розрахунки і запропонують індивідуальну комерційну пропозицію саме для вашого бізнесу!