Telegram нашого блогу


Проблеми на залізниці поступово вирішуються, але потужностей та пропускної здатності не вистачає для масового експорту. В статті Юрія Григоренко ми розглянемо в якому стані перебувають вантажні перевезення між Україною та Польщею.
Зріст електронної комерції став справжнім спасінням для бізнесу та споживачів протягом тривалого періоду обмежень та заходів соціального дистанціювання.
Гостею сьогоднішньої рубрики “експерти” стала Ксенія Юдіна. Ми запитали її думку та ставлення до висловлювання «Війни виграє логістика» та взяли інтерв’ю про зміни в українській логістиці за останній рік.
У сфері електронної комерції повернення від клієнтів становлять серйозну проблему через їх великі обсяги, порівняно з періодом до поширення онлайн-покупок.
Ефективне управління запасами стає все більш важливим для бізнесу в епоху електронної комерції. Бурхливий ріст електронної комерції породив нові та унікальні проблеми, які ускладнюють управління запасами для підприємств, які продають через Інтернет.
Існує три можливості оптимізації залізничних перевезень, які часто недооцінюються: видимість вхідних порожніх потягів, розрахунковий час прибуття (ETA) та аналітика циклів/зупинок.
З логістики на війні в Україні можна винести багато уроків. Багато з них стосуються того, як нам потрібно адаптуватися до сучасної війни та як підготувати економіку до можливих проблем.
Бренд одягу Guess скорочує рівень запасів з прискоренням ланцюга поставок та введенням нових систем планування та розподілу.
Співпраця та створення мереж в торговому середовищі мають вирішальне значення для подолання складних міжнародних відносин та динаміки ланцюгів постачання, а також прокладають шлях до стійкого зростання та процвітання.
Ланцюги постачання розвиваються там, де існує попит. Військова логістика визначає, як війська розташовуються, переміщуються, змінюють свою масштабність та обсяги завдань. Ланцюги постачання – це постійна демонстрація військової потужності.













