Telegram нашого блогу

Страхування вантажів в Україні – реалії 2024 року

Будь-яке перевезення вантажів – це ризик і для транспортної компанії, і для його власника. Цілком безпечних видів транспорту не існує. В Україні наразі це дуже ризикований вид бізнесу. Крім цього, перевізники не пропонують страхування вантажів, цим займаються лише страхові компанії.

Вплив прогнозування попиту в ланцюгу постачання

Інструменти планування та прогнозування попиту дозволяють компаніям передбачати і планувати майбутні продажі, забезпечуючи задоволення потреб клієнтів.

Правила пожежної безпеки на складах влітку

Дотримання вимог пожежної безпеки суб’єктами господарювання покладається безпосередньо на їх власників та керівників. Це про що нам каже суха буква Закону?

Страх автоматизації навантажувачів стримує розвиток складу

Для складів ключовою перевагою використання навантажувачів є їхні можливості автоматизації, які підвищують ефективність і зменшують витрати на робочу силу.

Майбутнє вже настало: як AMR трансформують складські операції

Ринок автономних мобільних роботів (AMR) стрімко розширюється в обсязі. Оцінки передбачають його зростання до приголомшливих 14,4 млрд доларів до 2030 року.

Євротунель відзначає своє 30-річчя

У той час як Євротунель відзначає своє 30-річчя, один з його найбільших комерційних користувачів здійснює 2600 поїздок через тунель щомісяця; щорічно це понад 30 000 поїздок.

Використання мезонінів для збільшення складських приміщень

Переїзд до нового приміщення — це і дорого, і складно. Використання мезонінів для збільшення складських приміщень може виявитися більш рентабельним, ніж переїзд.

Інноваційний розвантажувач контейнерів

TAWI, визнане ім'я у галузі ергономічних підйомних рішень, з гордістю оголошує про запуск свого новаторського розвантажувача контейнерів, призначеного змінити ландшафт складської логістики та забезпечення безпеки працівників.

Автоматизація скорочує нестачу робочої сили та прищеплює культуру безпеки

Автоматизація логістики не тільки вирішує проблему нестачі робочої сили на складах і в розподільних центрах, але й допомагає розвивати культуру безпеки та інновацій.

Наслідки збільшення кількості жінок в “чоловічих професіях”

Хаскі попросили експертів дати короткий коментар до новини, про те, що в Україні на національному рівні навчатимуть жінок водінню вантажівок та автобусів. Які наслідки це матиме та описати плюси та мінуси.

Дмитро Касьян
CEO «Diad-logistic»
Анастасія Журавель
HRD “Business-Constructor”
Євген Малютін
СОО “Haski”
Віра Добачевська
Foundress “KLS”
Кирил Алексєєнко
Business analyst “Haski”
Олександра Горбенко
MCM “Sklad Service”
Таїс Алейнікова
HRD “Haski”
Олексій Ящук
CEO “Haski”
Владислав Кураєв
Director “Athletics”
Дмитро Касьян
CEO «Diad-logistic»
Анастасія Журавель
HRD “Business-Constructor”
Євген Малютін
СОО “Haski”
Віра Добачевська
Foundress “KLS”
Кирил Алексєєнко
Business analyst “Haski”
Олександра Горбенко
MCM “Sklad Service”
Таїс Алейнікова
HRD “Haski”
Олексій Ящук
CEO “Haski”
Владислав Кураєв
Director “Athletics”
Add XACKI to home screen