Підвищення тарифів морських перевезень у Червоному морі

Експерти з мореплавства попереджають, що нас чекають додаткові підвищення тарифів, нестача потужностей і затримки. Тарифи на морські перевезення продовжують зростати, оскільки безпека перевізників, що доставляють вантажі у Червоному морі, залишається невизначеною.

Як ситуація у Червоному морі впливає на ріст ставок морських фрахтів?

Суецький канал став менш життєздатним маршрутом для перевезення вантажів. Відправники відчувають на собі наслідки підвищення тарифів, збільшення часу транзиту та затримок, які залишаться в майбутньому.

Подвійний удар у вигляді вищих витрат і повільнішого обслуговування — це лише початок головного болю. Відправники також повинні керувати наземною частиною перевезення.

Якщо відправники вирішать використовувати різні порти, це також може вплинути на зберігання та внутрішні перевезення.

Нові тарифи та доплати можуть призвести до того, що короткострокові ціни на лініях Червоного моря перевищать 6000 доларів за FEU. Оскільки очікується, що обсяги перемістяться на західне узбережжя.

Сезонне затишшя після Нового року наприкінці січня може призвести до зниження ставок пізніше в лютому. Але вони можуть залишатися вищими, ніж зазвичай, доки контейнерні перевезення через Червоне море не відновляться до нормального рівня.

Судна, які продовжують прямувати через Суецький канал, зіштовхуються з додатковими зборами за військовий ризик, про що оголосили декілька перевізників.

Середня кількість днів, протягом яких судна запізнюються за розкладом, на деяких маршрутах збільшилася на 310%. При цьому близько 264 суден змінили маршрут. Розрахунковий час прибуття постраждалих суден коливається від семи до 20 днів.

Але не всі океанські перевізники вирішили перенаправити вантаж. Evergreen, HMM, Yang Ming, OOCL і COSCO все ще перевозять вантажі через Суецький канал. Проте флот перевізників, які переходять, становить 62% світової пропускної спроможності, повідомила Freightos.

Відправники повинні враховувати, що короткостроковий вплив більший, ніж довгостроковий. Багатьом суднам довелося здійснювати надзвичайно довгі обхідні маршрути, оскільки вони були «спіймані» в неправильному положенні, коли Баб-ель-Мандеб став забороненою зоною.

Відправники повинні враховувати, що буде різниця між затримками за останні тижні та затримками, які їм необхідно планувати в майбутньому.

Нестача порожніх контейнерів через ситуацію в Червоному морі

Нестача порожніх контейнерів через дислокацію, перенавантаженість портів і збільшений попит на залізничні, автомобільні та повітряні перевезення є одними з можливих наслідків цих збоїв.

Хоча деякі експерти висловлюють турботу, генеральний директор Sea-Intelligence Алан Мерфі припускає, що було б несправедливо називати ситуацію в Червоному морі катастрофою. Коли поточна криза розглядається в контексті того, що довелося пережити ланцюгам поставок під час пандемійних збоїв.

Ці події, хоч і досить руйнівні, ймовірно, не призведуть до таких потрясінь, які спостерігалися у 2021 році.

Читайте також

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen