Тенденції роздрібної торгівлі в 2024 році

З точки зору виходу з пандемії, 2023 рік став перехідним періодом для роздрібників та їх операцій у ланцюгах постачання. Для деяких організацій роздрібної торгівлі повернення до рівня логістики 2019 року стало довгоочікуваним полегшенням, тоді як інші розглядали скорочення як проблему для доходів та прибутку.

В умовах повільного економічного зростання та зростання операційних витрат, роздрібникам доведеться орієнтуватися у ситуації, де клієнти будуть відчувати все більший вплив. Це вимагатиме як більш продуктивних, так і інноваційних транспортних операцій. У статті ми розглянемо тенденції, які визначатимуть успіх логістики та перевезень роздрібників у 2024 році.

Нестача робочої сили

Пошук робочої сили та якість кандидатів залишатимуться проблемою для роздрібників у 2024 році. У всіх галузях спостерігається загальна нестача людей. Працівники будуть продовжувати переміщуватися між галузями в пошуках найвищої оплати чи найбільш сприятливих умов праці. Ці фактори продовжуватимуть ускладнювати менеджерам з логістики та транспорту оперативно поповнювати існуючі дефіцити ресурсів або будувати операції для зростання. Тому роздрібній логістиці та транспортним операціям доведеться приділяти пріоритетну увагу стратегіям збереження та використовувати автоматизацію для забезпечення стійкої ефективності.

Вартість, вартість, вартість роздрібної торгівлі

Зростання витрат на робочу силу, паливо та капітальні витрати залишатимуться серйозною проблемою для роздрібників у 2024 році. Змушуючи лідерів логістики та транспорту приділяти пріоритетну увагу зусиллям щодо скорочення витрат. У підприємствах роздрібної торгівлі, де існують низькі очікування зростання виручки для компенсації зростання витрат, буде великий тиск на масштабне скорочення витрат. Традиційні операційні моделі та політика, що впливають на витрати, у логістиці та транспорту роздрібного сектору будуть поставлені під сумнів. Оскільки вище керівництво буде боротися за збереження рентабельності. Тому лідерам логістики та транспорту у 2024 році необхідно проявити творчий підхід та звернутися до інструментів стратегічного моделювання. Щоб виявити зміни у мережі ланцюга постачання, стратегіях постачання, використовуваних видах транспорту та політиці обслуговування, які відкривають найбільші можливості зниження витрат.

Клієнтський досвід, а не обслуговування клієнтів

У роздрібному бізнесі визначення успіху клієнта змінилося: від простого обслуговування клієнтів до комплексного. Роздрібна логістика та транспортні операції більше не будуть враховуватися при доставці у широкому часовому інтервалі без можливості перегляду часу доставки. У 2024 році споживачі очікуватимуть, що їх загальний досвід буде визначатися більшою точністю та надійністю доставки. Також, вони будуть мати доступ у реальному часі до статусу доставки, що дозволить підвищити власну продуктивність або керувати відхиленнями. Те, що почалося як тенденція в B2C, тепер перетворилося на очікування продуктивності та впливатиме на якість обслуговування клієнтів. Від запису на доставку до процесів взаємодії з клієнтами та повернення після доставки.

Керівникам логістичних та транспортних компаній роздрібної торгівлі необхідно забезпечити, щоб їхні процеси та системи доставки могли точно та економічно бронювати у більш стислі часові вікна. Також, допомагати водіям виконувати свої обіцянки по доставці та взаємодіяти з клієнтами в електронному вигляді протягом усього циклу доставки. Керівники, які користуються сторонніми компаніями, повинні розраховувати на ті ж можливості. І бути здатними інтегрувати дані бронювання та відстеження з внутрішніми системами, що працюють з клієнтами.

Нові бізнес-моделі роздрібної торгівлі

В результаті необхідності зниження витрат та задоволення більш високих очікувань клієнтів, роздрібникам слід сконцентруватися на використанні нових операційних моделей бізнесу, заснованих на логістиці та електронній взаємодії з клієнтами. Такі галузі, як дистрибуція, переходять від фіксованих циклів доставки для клієнтів “A” та “C” до гібридних маршрутів. Вони поєднують фіксовані поставки для клієнтів “A” з динамічними поставками для клієнтів “B” та “C”. Результатом є набагато економічніші операції доставки та більш гнучке та оперативне обслуговування клієнтів. Цю модель можна легко відтворити в роздрібній торгівлі.

Екологічні варіанти доставки також вплинуть на логістику та транспортні операції роздрібних мереж

Використання комбінації нових моделей доставки, таких як групування замовлень для однієї щотижневої доставки або використання технологій для визначення найбільш стійких варіантів доставки у процесі покупки. Це надасть клієнтам екологічні варіанти доставки, які їм будуть все більше потрібні в 2024 році, та скоротить вартість доставки. Стратегії доставки швидко розвиваються, і лідерам роздрібної логістики та транспорту необхідно поглянути за межі своєї галузі. Щоб побачити успіх інших у розгортанні нових моделей доставки. Важливим буде “ідейне лідерство”, яке ці лідери принесуть вищому керівництву та власникам клієнтів, щоб заручитися їх підтримкою нових бізнес-моделей.

Лідерам роздрібної логістики та транспорту слід розглядати тенденції 2024 року як ключову можливість революціонізувати свою діяльність та підвищити її стратегічне значення для роздрібного бізнесу. Оскільки потреба у поліпшенні фінансових показників та забезпеченні відмінного обслуговування клієнтів зростає, роль логістики та транспортних операцій у роздрібній торгівлі стає все більш важливою. Здатність лідерів принести в роздрібний бізнес нові стратегії, мислення та операційні моделі стане вирішальним фактором між складним 2024 роком та дуже успішним.

Читайте також

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen