3 стратегії залучення та утримання талантів
Усі компанії прагнуть залучати та утримувати найкращих спеціалістів на висококонкурентному ринку праці. Багато роботодавців замінили застарілі стратегії залучення та утримання талантів підходами, що відповідають змінним потребам та збільшеним очікуванням співробітників.
Для орієнтації на новому ринку праці та привертання талантів, роботодавці повинні приділяти першочергову увагу толерантності, порівнювати цінності співробітників з цінностями компанії та цінувати співробітників.
1. Зміцнюйте команду за допомогою різних методів найму та утримання талантів
Більшість керівників кадрових служб добре проінформовані про те, як змінилися пріоритети та очікування співробітників, коли йдеться про толерантність, справедливість та інклюзивність. Толерантність стала основною вимогою від кандидатів: останні дослідження показали, що майже 2 з 3 кандидатів намірено обирають кар’єру в компаніях з толерантним персоналом. Створення інклюзивності сприяє більшому різноманіттю думок в організації, що, в свою чергу, може підвищити ефективність організації, потенціал найму та утримання.
Спеціалісти з залучення талантів повинні бути сертифіковані в різних практиках найму та використовувати певні методології під час процесу найму, щоб розширити пошук різноманітних кандидатів.
2. Забезпечте чітке узгодження цінностей для забезпечення утримання
Згідно з недавньою опитуванням, 56% співробітників заявили, що не розглядали б роботу в компанії, цінності якої вони не підтримують. Роботодавці, які заздалегідь заявляють про свої цінності, можуть привертати таланти, які підсилюватимуть місію компанії. Цього можна досягти, надаючи рекрутерам набір запитань, що безпосередньо стосуються конкретних цінностей, щоб оцінити, чи підходить кандидат для цієї ролі та який внесок він зробить у цілі та культуру вашої організації.
Коли ви узгоджуєте цінності компанії з цінностями співробітників, співробітники отримують можливість працювати для досягнення однієї і тієї ж мети. В результаті культура стає сильним фактором відмінності. Утримання підтримується особистими зв’язками, колективною спрямованістю та незаперечним шляхом до досягнення цілей.
3. Цінуйте співробітників як особистостей
Люди повинні відчувати, що до них ставляться як до особистості, а не просто як до працівника. Це є результатом цілеспрямованої стратегії, спрямованої на визнання складності, яку кожен приносить у свою роботу в сучасних умовах. Створення можливостей для інтеграції роботи і особистого життя, а також надання переваг для благополуччя мають центральне значення як для привертання талантів, так і для зміцнення лояльності. Співробітники все частіше прагнуть відчувати підтримку та повагу за складності, з якими вони справляються на роботі і поза нею. У той же час, тоді як HR-філософія минулого вимагала розділення цих сфер, сучасні підходи повинні охоплювати обидві, відкидаючи при цьому хибну ідею про те, що розрив дійсно існує.
По мірі того, як ми продовжуємо орієнтуватися на змінювані очікування співробітників, компаніям слід оновлювати свої стратегії найму та утримання, щоб вони відповідали змінам, що відбулися. І хоча ці стратегії можуть розгортатися по-різному залежно від цілей і місії вашої компанії, в пріоритеті толерантність, узгодження цінностей співробітників і компанії та оцінка співробітників як особистостей – тепер є основоположними для розширення вашого потоку потенційних талантів та поточної бази співробітників.