Amazon знизить реферальні комісії для продавців одягу
Amazon планує знизити реферальні комісії для продавців за одяг вартістю менше 20 доларів.
Компанія повідомила, що реферальні внески за товари вартістю менше 15 $ зменшаться з 17% до 5%. Комісія за товари вартістю від 15 до 20 доларів зменшиться з 17% до 10%. Згідно з повідомленням, реферальні внески за інші предмети залишаться без змін.
Для кого Amazon знижує реферальні комісії
Нова, знижена структура комісій набирає чинності 15 січня. Зміни дозволять Amazon “точніше узгоджувати комісії для продавців з нашими базовими витратами, а також надавати продавцям більше можливостей для вибору того, як вони використовують наші послуги”, – Дхармеш Мехта, віце-президент Amazon.
Amazon також заявила, що існуючі внески за обробку повернень одягу і взуття в середньому залишаться незмінними. В іншому випадку внесок за обробку повернення буде збільшено в наступному році, починаючи з 1 червня, для продуктів, які мають найвищі показники повернень порівняно з іншими продуктами в своїй категорії, повідомила компанія.
Amazon недавно відмовилася від продажу одягу в звичайних магазинах, закривши два свої магазини Amazon Style в листопаді. Роздрібний торговець продовжував відкривати кілька товарних магазинів, але закрив окремі книжкові магазини та інші традиційні непродовольчі роздрібні магазини.
Конкуруючий гігант електронної комерції Shein претендував на звання найбільшого роздрібного торговця швидкої моди в США за обсягами продажів у 2021 році, за даними Earnest Analytics. Два місяці тому Шейн також витіснив Amazon з першого місця у рейтингу найчастіше завантажуваних додатків для електронної комерції в США.
“Після цих змін ми очікуємо, що продавці побачать середнє збільшення комісій на 0,15 долара за одиницю проданого продукту (що значно менше, ніж збільшення, оголошене іншими постачальниками логістичних послуг)”, – сказав Мехта. “Однак ми також очікуємо, що багато продавців побачать зменшення середньої комісії, яку сплачує Amazon за продану одиницю товару”.
Amazon також заявила, що розширить пільги в рамках програми New Selection, виконаної Amazon, причому компанія надасть в середньому 10% знижки на продажі відповідних батьківських продуктів, нових і реалізованих Amazon. Ці зміни почнуть діяти з 1 березня.