Новітня технологія охолодження від Dynamic Air Cooling

Не має сумнівів, що зміни клімату та галузь вантажного транспорту стають все більш пов’язаними між собою. Зростаючі температури, загострення проблем з водопостачанням та необхідність забезпечення оптимальної температури та обмеження викидів шкідливих речовин під час транспортування не тільки продуктів харчування, але й багатьох хімічних речовин та, звичайно ж, медичних виробів ставлять перед логістикою нові виклики. Всі ці фактори окремо та разом можуть становити загрозу для прибутковості та розвитку перевезення товарів, які потребують охолодження.
Пропозиція компанії також відповідає планам Європейського Парламенту, який у березні цього року прийняв позицію щодо заборони використання так званих F-газів у холодильному обладнанні, такому як кондиціонери, які використовуються в домівках, малих офісах або об’єктах обслуговування, починаючи з 2027 року, а у більших системах, наприклад, в офісних будівлях або торгових центрах, починаючи з 2028 року.

“Зміна клімату та частіші  або серйозніші загрози можуть збільшувати розлади в ланцюгах постачання, які призводять до зупинення виробництва, підвищення вартості, збитків для підприємств та призводять до вищих цін або нестач для споживачів “, – читаємо у звіті McKinsey Global Institute за 2020 рік. Тим часом щороку 33-40% світової їжі втрачається або марнується. Частина з них псується саме під час транспортування. Нам потрібні рішення, які вирішальним чином допоможуть скоротити втрати їжі та дозволять досягти цілей щодо декарбонізації транспорту та технологій, що в свою чергу дозволить ще краще та ефективніше управляти всім процесом дистрибуції.

Спосіб вирішення більшості проблем у сфері охорони навколишнього середовища та використання енергії був розроблений польською технологічною компанією Dynamic Air Cooling (DAC). Вона розпочала випробування охолоджувальних пристроїв, які працюють на оригінальному термодинамічному та газовому циклі, а холодильний агент складається лише з повітря. У майбутньому компанія пропонуватиме пристрої з охолоджувальною потужністю від 30 до 1250 кВт. Компанія переконує, що розроблена технологія дозволить знизити витрати на енергію на 30-50%, залежно від сценарію використання. Не кажучи вже про екологічність і безпечність для довкілля та здоров’я видалення шкідливих газів.


“Ключовим є той факт, що завдяки цій технології вже сьогодні ми можемо охолодити повітря до температури −92°C. А в рамках наших можливостей є ще нижча значення, яке коливається навколо −170°C”, – підкреслює Павло Панасюк, голова правління компанії DAC.

Компанія має не лише працюючі прототипи, а також, завдяки фінансовій підтримці ЄС, будує прототипи передкомерційні.


“У третьому кварталі цього року розпочнуться випробування наших пристроїв, зокрема в одного з найбільших операторів морських контейнеровозів. Потім прийде час перевірки в умовах залізничного транспорту (де ми тільки шукаємо партнерів), а також автомобільного транспорту – резюмує голова Панасюк, додавши: – Я впевнений, що в кожному випадку пристрої пройдуть перевірку. Тому з самого початку ми передбачили, що будемо пропонувати пристрої з охолоджувальною потужністю від 30 до 1250 кВт. Це гарний спосіб показати масштабованість технології.”

Читайте також

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen