Telegram нашого блогу
Керівник департаменту маркетингу Анна Стеблян дала коментар для Професійне медіа про IT в Україні, про те як компанія «Хаскі Менеджмент» використовує ШІ в своїй роботі.
Зростання електронної комерції та високі очікування клієнтів є викликами для 3PL. Зростання витрат і проблеми з роботою застарілих систем ускладнюють операції.
Всесвітній день психічного здоров'я: майже половина складських працівників зіштовхуються з проблемами психічного здоров'я, але ситуація змінюється.
Організаційна роз'єднаність — як всередині компанії, так і у партнерстві з постачальниками логістичних послуг (3PL) — може завадити автоматизації важливих міжфункціональних процесів, таких як завантаження та розвантаження причепів.
Фінансовий контролер “Хаскі Менеджмент” Яна Савченко поділилася з нами думкою, чому люди затримують платежі та як цьому запобігти.
У статті представлений покроковий процес, який допоможе модернізувати та оптимізувати роботу вашого складу.
Не слід недооцінювати важливість пікового сезону в роздрібній торгівлі. Від Чорної п'ятниці до Кіберпонеділка, Різдва і січневих розпродажів пік може складати 30-40% річного доходу.
Сьогодні ми разом з Вікторією Кулибабою HRD компанії “Хаскі Менеджмент” поговоримо саме про початок – вступ у посаду нового співробітника.
Чи передаєте ви складські та доставочні операції на аутсорсинг сторонній логістичній компанії (3PL)? Або ж розширюєте та модернізуєте власні внутрішні операції, взявши на себе більше фіксованих витрат і нових зобов'язань?
Низька маржа та короткострокові контракти можуть ускладнювати інвестиції у високотехнологічні складські рішення для 3PL-провайдерів, через що вони постійно шукають малотехнологічні альтернативи.