Telegram нашого блогу
Сезонний попит та замовлення на кінець року створюють безліч проблем: постачальники не дотримуються строків поставок, зміни в уподобаннях споживачів, попит на складські приміщення та кадрові проблеми.
З наближенням осені починається зворотний відлік до неминучого: різкого зростання у виконанні замовлень для управління попитом клієнтів під час Чорної п’ятниці, Кіберпонеділка та, звичайно ж, Різдва.
Дотримання таких стратегій, як прибирання в процесі роботи, систематична організація інвентарю, регулярні перевірки, максимальне використання вертикального простору, створення визначених зон, впровадження системи FIFO, навчання вашої команди та зрозумілі вивіски можуть сприяти чистоті на вашому складі.
Ми можемо планувати зміни, але якщо не змінимо мислення та поведінку людей на робочому місці, зрештою нічого не зміниться.
Про біль рекрутерів та де шукають кандидатів в компанії “Хаскі Менеджмент” розповіла ресерчер Щур Марина.
Зі збільшенням складності операцій використовувати електронні таблиці для управління складом стає дуже складним завданням.
У 2024 році, з новими міжнародними правилами та умовами логістики, важливо знати, як правильно організувати цей процес. Нижче наведено поради, які допоможуть вам зробити переїзд максимально комфортним і безпечним.
Будь-яке перевезення вантажів – це ризик і для транспортної компанії, і для його власника. Цілком безпечних видів транспорту не існує. В Україні наразі це дуже ризикований вид бізнесу. Крім цього, перевізники не пропонують страхування вантажів, цим займаються лише страхові компанії.
Інструменти планування та прогнозування попиту дозволяють компаніям передбачати і планувати майбутні продажі, забезпечуючи задоволення потреб клієнтів.
Дотримання вимог пожежної безпеки суб’єктами господарювання покладається безпосередньо на їх власників та керівників. Це про що нам каже суха буква Закону?