Telegram нашого блогу
Канадські магазини Walmart зараз оснащують частину співробітників кільцями зі сканерами. За словами компанії, це допомагають їм швидше та зручніше збирати онлайн-замовлення.
Питання, як допомогти своїм співробітникам, зараз стоїть перед багатьма компаніями. Що можна зробити для їхньої безпеки та як підтримати їх в умовах війни, розповідає CEO Oyster Тоні Джамус.
Через стратегію нульового поширення Covid у Китаї знову запроваджено жорсткий карантин. Він може викликати проблеми у логістиці, які, можливо, перевершать 2020 та 2021 роки.
29 квітня МЗС Тайваню заявило про пожертву у розмірі 500 000 євро. Крім Тайваню, Швеція також оголосила про пожертвування двом найбільшим службам доставки в Україні.
Цього місяця ЄС ухвалив рішення про заборону російським та білоруським фурам в’їжджати на свою територію. Після цього черга вантажівок на кордоні розтяглася на 80 кілометрів
Війна в Україні серйозно підриває сфери судноплавства та авіаперевезень. Російські війська перекривають маршрути доставок, логістичні компанії зупиняють надання своїх послуг, а тарифи на авіаперевезення стрімко зростають.
Співробітники DFDS розповіли, як змінилася їхня звичайна логістика з початку війни, скільки гуманітарних вантажів вони змогли перевезти і як справляються з дефіцитом палива.
Нова Пошта тестує новий тип роботів. По суті, він є роборукою, яка може викладати вантаж на сортувальні лінії. Ще одне його застосування – видача посилок у відділеннях.
Погано побудований зворотний зв'язок знижує мотивацію співробітників та погіршує ставлення до своєї роботи. Але є стратегії, що усувають бар'єри та дозволяють зробити комунікацію з колегою кращою.
Логістичні компанії тестують служби доставки дронами, щоб вирішити проблему «останньої милі». Ряд крупних організацій побачили в них майбутнє електронної комерції і готові вкладати їх потенціал