Управління запасами в електронній торгівлі: проблеми та рішення
Ефективне управління запасами стає все більш важливим для бізнесу в епоху електронної комерції. Бурхливий ріст електронної комерції породив нові та унікальні проблеми, які ускладнюють управління запасами для підприємств, які продають через Інтернет.
Складність управління запасами для багатоканальних продажів
Ваша компанія працює у сфері електронної комерції? Якщо так, то ви, ймовірно, продаєте товари через свій інтернет-магазин (і, можливо, інші веб-сайти), платформи соціальних мереж і навіть фізичні точки продажу. Управління запасами у такій ситуації може бути складною задачею через складність відстеження рівня запасів по кількох каналах і підтримки точно синхронізованих записів. Будь-які недоліки у системі зазвичай призводять до перепродажу, що призводить до дефіциту та затоварювання запасів і може викликати непотрібні проблеми у зв’язку з застарінням.
Тож, що ви можете зробити, щоб управління запасами відповідало вимогам багатоканальних продажів?
Стандартизуйте і цифруйте
Ключем до управління складністю, звісно ж, є організованість. Спробуйте забезпечити послідовність в ідентифікації продуктів вашої компанії. Це означає використання стандартних угод щодо найменувань категорій продуктів і SKU. Аналогічно, вам слід максимально стандартизувати процеси управління запасами, включаючи прийом і розміщення товарів, підрахунок запасів і управління поверненнями.
Однак більшим компаніям може бути складно підтримувати точність інвентаризації та ефективність процесів навіть при найвдумливішому підході до деталей і найбільш організованому підході до обміну миттєвими повідомленнями. Тому ми рекомендуємо використовувати перевірені технології управління запасами і, де це можливо, звертатися до автоматизації.
Простіше кажучи, немає більш ефективного способу забезпечити точний контроль запасів в електронній комерції, ніж інвестувати в програмне забезпечення для обміну миттєвими повідомленнями, яке можна інтегрувати з усіма вашими каналами продажу, щоб забезпечити видимість в реальному часі, централізувати дані про запаси та автоматизувати оновлення запасів.
Доступність та вартість інвентарю: досягнення балансу
Занадто обережний підхід до управління запасами в електронній комерції рідко буває хорошою ідеєю. Висока доступність запасів має першочергове значення для сучасних онлайн-покупців, які хочуть, щоб процес покупки був безперешкодним, без незручностей, пов’язаних з очікуванням поповнення запасів на вашому складі, перш ніж вони зможуть отримати замовлення.
Однак фактом є те, що підтримання високого рівня запасів для кожного товару може призвести до збільшення витрат на зберігання і потенційного затоварювання запасів. Таким чином, завдання полягає в тому, щоб знайти баланс між достатнім рівнем запасів для забезпечення доступності і витратами, які не загрожуватимуть майбутньому вашого підприємства. Тим не менш, цього балансу може бути важко досягнути без докладного вдосконалення вашого прогнозування попиту.
Симптоми неправильного управління запасами при прогнозуванні попиту
Симптоми того, що ваші прогнози не відповідають дійсності, можуть включати наступне:
- Часті дефіцити на вашому складі.
- Ваши конкуренти доставляють замовлення швидше, ніж можуть ваші склади.
- Коефіцієнт обороту ваших запасів низький.
- Склади переповнені до відмови і розташовані в безладді.
- Конкретні продукти мають зайві або недостатні запаси.
- Ви замовляєте більше запасів, ніж вам потрібно, щоб забезпечити мінімальний обсяг замовлення постачальника.
Чи спостерігаєте ви якісь з цих симптомів у вашому дистрибуційному центрі? Тоді, ймовірно, прийшов час переглянути методи прогнозування попиту у вашій компанії, оскільки є всі підстави вважати, що вони повинні бути більш точними, щоб допомогти вам успішно керувати запасами в умовах електронної комерції.