Страйк далекобійників у Кореї. Наслідки для ланцюга постачання

Зростання страйку водіїв вантажівок у Південній Кореї посилює збої в глобальних ланцюгах постачання. Від уповільнення роботи портів країни до припинення виробництва на автомобільних заводах.

Тисячі далекобійників припинили роботу з вівторка на знак протесту проти скасування мінімальної заробітної плати. Напруженість зростає, оскільки водії намагаються заблокувати постачання найважливіших експортних товарів країни. Включаючи матеріали для напівпровідникових мікросхем.

За даними Міністерства інфраструктури та транспорту, щоденний обсяг контейнерів у четвер впав на 64% порівняно із середнім показником за травень.

Вхідні та вихідні обсяги в Пусані, сьомому за завантаженістю порту у світі, склали менше половини їх звичайної кількості. Усього 13 035 контейнерів.

Міністерство повідомило, що в четвер жодних товарів не ввозили і не вивозили з порту Ульсан. Провідний автовиробник Hyundai Motor Group базується саме тут. А постачання в порт Пхохан та Тесан впали до нуля. Що позначилося на перевезенні сталі та нафтохімії.

Перший великомасштабний страйк у Кореї посилює побоювання з приводу подальших збоїв у ланцюгах постачання. Які вже виникли після введення карантину в Китаї через Covid-19 та вторгнення Росії в Україну.

Страйк далекобійників

Які галузі у зоні ризику?

Невідомо, як довго продовжуватимуться страйки, але це може мати наслідки по всьому світу. Південна Корея є найбільшим експортером мікросхем пам’яті, і ряд відомих автомобільних компаній світу базується тут.

Сталь та цемент можуть стати головними жертвами страйку, заявив міністр Вон Хі Рен на прес-конференції у четвер.

За даними корейської цементної асоціації, близько 90% цементу не доставляється вантажівками з заводів шести компаній. Які відкладають поставки, доки протестувальники не покинуть заводські ворота.

Hyundai зіткнувся з частковими перебоями у виробництві та уважно стежить за ситуацією. Chosun Ilbo повідомив раніше у п’ятницю, що близько 50% виробництва на заводі Hyundai припинено. Це близько 2500 автомобілів на день.

На заводі металургійного гіганта Korea Zinc Co. декілька водіїв вантажівок у четвер спробували зірвати постачання високоякісного сульфату, ключового матеріалу, що використовується для виробництва напівпровідників. Представник Korea Zinc відмовився від коментарів.

Страйк далекобійників у Південній Кореї становить новий ризик для світової торгівлі. Близько 37% із 22 000 членів профспілки приєдналися до загальнонаціональної руху у четвер.

Представники профспілки заявили, що уряд має залишатися нейтральним у трудових питаннях, щоб компанії та працівники самі знаходили вирішення проблем.

Джерело: Bloomberg.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen