Adidas створить ланцюг постачання шкіри без вирубки лісів
Некомерційні організації Textile Exchange і Leather Working Group розпочали спільну ініціативу. Вони пропонують виробникам одягу створити ланцюг постачання шкіри без вирубки лісів.
Як створити прозорий ланцюг постачання шкіри?
У рамках проекту “Постачання шкіри без вирубки лісів” вони просять бренди з різних галузей прийняти зобов’язання закуповувати шкіру великої рогатої худоби з ланцюгів постачання, які не будуть перероблятися до 2030 року.
Група бажає, щоб бренди підвищили прозорість ланцюга постачання для визначення походження їх сировини.
Згідно з прес-релізом Tapestry, кілька модних брендів, зокрема Tapestry Inc., до якої належать бренди з виробами зі шкіри, приєдналися до групи. В прес-релізі йдеться про те, що Tapestry прагне досягти до 2025 року 95-відсоткової відстежуваності у своєму ланцюзі постачання. Її бренд Coach також анонсував на початку цього року суббренд Coachtopia, в якому використовується перероблена шкіра.
Іншими підписантами, згаданими у випуску Tapestry, є Adidas, BMW Group, Capri Holdings, H&M Group, Mango, Marks & Spencer, PUMA, Range Revolution, Reformation, Roots і RM. Уільямс.
Від учасників брендів очікують впровадження відстежуваності в ланцюгах постачання. Це допоможе досягнути інвестиційних цілей, які збільшують пропозицію такої шкіри, та звітності про прогрес.
Метою цієї ініціативи є прийняття колективних заходів для захисту наших лісів та природних екосистем. Хоча тваринництво залежить від м’ясної промисловості, ми сподіваємося отримати позитивні зміни.
Розведення великої рогатої худоби стимулює вирубку лісів, а також сприяє перетворенню природних екосистем, таких як пасовища та савани.
Як Puma, так і Nike зобов’язалися припинити використання шкіри кенгуру цього року.
Текстильна біржа раніше запустила кілька інших ініціатив модної індустрії, спрямованих на сприяння позитивному впливу на клімат, здоров’я ґрунту, воду та біорізноманіття. Робоча група зі шкіри була заснована в 2005 році і є спільною ініціативою брендів взуття, одягу, оббивки та виробників шкіри. Її заснували бренди Adidas, Clarks, Ikea та інші.