Telegram нашого блогу

Логістичні виклики під час війни очима аутсорсингової компанії

Продовжує нашу рубрику “Експерти” – Євген Малютін, операційний директор компанії Хаскі. Обговорили з ним складнощі для логістичних компаній сьогодні, які збитки вони зазнають і стан складів у воєнний час.

Вплив війни на рівень заробітної плати та безробіття

У нашій новій рубриці «Експерти» ми проситимемо знавців з різних галузей бізнесу ділитися своїми думками щодо певної теми. Відкриває нашу рубрику директор компанії Хаскі, Олексій Ящук. Обговорили з ним, як змінилися основні економічні показники за останні 8 років в Україні та вплив війни на них

5 фактів про воєнну логістику

Логістика часто визначає хід війни. DLA виділяє п'ять фактів про військову логістику, від яких залежить перемога чи поразка у війні. І на прикладі армії США розповідає, як вирішити потрібні завдання

Конкурент Патрона, в українських саперів новий «чотириногий друг»

HALO Trust буде використовувати “Spot”, робота виробництва Boston Dynamics, для знешкодження мінометних снарядів та касетних боєприпасів в Україні. Що за робот та як його використовують?

Армія виграє битви, логістика виграє війни

Дон Берчефф, полковник ВПС США у відставці, розповів про проблеми в ланцюгах постачання під час війни, що являє собою військова логістика, і чому без продуманого постачання не виграти війну.

Війна і бізнес. Як українські роздрібні мережі роблять неможливе

Співробітники компанії LEAFIO розповідають, як їхні українські клієнти – рітейлери адаптують свої операції, змінюють стратегії, коригують ланцюги постачання та логістику і роблять усе можливе для виживання в умовах війни.

Санкції з ЄС. Величезні черги з фур та очікування більше доби

Цього місяця ЄС ухвалив рішення про заборону російським та білоруським фурам в’їжджати на свою територію. Після цього черга вантажівок на кордоні розтяглася на 80 кілометрів

Наслідки війни в Україні для світової логістики

Війна в Україні серйозно підриває сфери судноплавства та авіаперевезень. Російські війська перекривають маршрути доставок, логістичні компанії зупиняють надання своїх послуг, а тарифи на авіаперевезення стрімко зростають.

Нестача палива та загрози обстрілу. Як українські водії доставляють вантажі за умов війни

Співробітники DFDS розповіли, як змінилася їхня звичайна логістика з початку війни, скільки гуманітарних вантажів вони змогли перевезти і як справляються з дефіцитом палива.

Дмитро Касьян
CEO «Diad-logistic»
Анастасія Журавель
HRD “Business-Constructor”
Євген Малютін
СОО “Haski”
Віра Добачевська
Foundress “KLS”
Кирил Алексєєнко
Business analyst “Haski”
Олександра Горбенко
MCM “Sklad Service”
Таїс Алейнікова
HRD “Haski”
Олексій Ящук
CEO “Haski”
Владислав Кураєв
Director “Athletics”
Дмитро Касьян
CEO «Diad-logistic»
Анастасія Журавель
HRD “Business-Constructor”
Євген Малютін
СОО “Haski”
Віра Добачевська
Foundress “KLS”
Кирил Алексєєнко
Business analyst “Haski”
Олександра Горбенко
MCM “Sklad Service”
Таїс Алейнікова
HRD “Haski”
Олексій Ящук
CEO “Haski”
Владислав Кураєв
Director “Athletics”
Add XACKI to home screen