Масштабне дослідження складів. Що змінилося?

Компанія Zebra Technologies нещодавно провела глобальне дослідження складського господарства, щоб вивчити тенденції, нові рішення та витрати на складах.

Висновки містять позитивні новини: оператори складів вкладають значні кошти, щоб підвищити задоволеність клієнтів і працівників, а також спростити закриття вакансій.

Тиск ринку – двигун прогресу

Майже дев’ять із десяти операторів складів погоджуються з тим, що вони повинні впроваджувати нові технології, щоб бути конкурентоспроможними. При цьому 80% підтверджують, що пандемія спонукала їх розвиватися та модернізуватися швидше.

Найбільше вкладають у технології, які допомагають швидше набирати персонал та автоматизують робочі процеси. Наприклад, у найближчі кілька років зросте використання носимих пристроїв, мобільних принтерів, захищених планшетів і програм для автоматичного вимірювання посилок і картонних коробок.

Крім того, 27% операторів складів уже запровадили у тій чи іншій формі автономних мобільних роботів (AMR). Очікується, що протягом п’яти років ця кількість зросте до 90 відсотків.

 «Більшість менеджерів вважають, що інвестиції в автоматизацію набагато переважують ризик бездіяльності. Їм стає все більш комфортно інтегрувати всілякі технології у свою інфраструктуру».

Повідомив Марк Уілер, директор з рішень для ланцюжків постачання Zebra Technologies.

Співробітники складу також звикають до того, що їхні роботодавці використовують сучасні технології.

Менш ніж половина (45%) кажуть, що їхні роботодавці збільшили заробітну плату або запропонували бонуси у зв’язку з трудовими обмеженнями, проте 80% опитаних все одно задоволені роботою.

Роботодавці покращують умови праці іншими способами. Наприклад, надають співробітникам більше технологій для полегшення роботи та використовують їх для створення більш гнучких робочих змін.

 92% працівників складу згодні з тим, що технологічні досягнення зроблять складське середовище привабливішим для претендентів.

Основні проблеми

Особам, які приймають рішення, стає все важче відправляти замовлення клієнтів вчасно, і вони намагаються підтримувати точність і прозорість доставки.

Менеджери також зазначають, що замовлення мають доставлятися швидше, ніж будь-коли, щоб не відставати від економічних вимог. Оскільки транспортні витрати, що зростають, впливають на більш ніж 40 відсотках складських операторів. І охоплюють виробництво, транспортування, оптовий розподіл, логістику та роздрібну торгівлю.

Однак, як і співробітники, оператори складів розглядають ці проблеми як поштовх до змін та зростання. У період до 2025 року понад вісім з десяти компаній планують збільшити кількість складських одиниць (SKU) та обсяг товарів, що відвантажуються.

Вони також планують розширити операції з управління поверненнями, запропонувати більше послуг із доданою вартістю та збільшити свої фізичні площі за рахунок збільшення як кількості, так і розміру складів.

61% операторів складів також хочуть збільшити кількість персоналу протягом наступного року. Вони визнають, що своєчасний пошук та навчання працівників залишається великою проблемою. У результаті понад вісім із десяти керівників згодні з тим, що в майбутньому їм доведеться більше покладатися на автоматизацію.

Підвищення продуктивності за допомогою автоматизації

Все більше складських операторів будуть інвестувати у програмне забезпечення, яке допомагає автоматизувати аналітику та прийняття рішень. Вони хочуть підвищити ефективність праці та знизити витрати на пошук персоналу.

«У міру прискорення темпів операцій та ускладнення робочих процесів, середній час необхідний для того, щоб працівник вийшли на повну продуктивність, становить 4,7 тижня»

Сказав Джеймс Лоутон, віце-президент та генеральний менеджер з автоматизації у Zebra Technologies.

«Особи, які ухвалюють рішення, вважають, що потрібно зосередитися на скорочення непотрібних завдань. Щоб співробітники могли більше часу приділяти роботі, орієнтованій на клієнта. Якщо оператори складу автоматизують роботу за допомогою AMR та програмного забезпечення, буде простіше підвищити рівень обслуговування клієнтів».

Задоволеність роботою та утримання працівників

Оскільки оператори складів планують підвищити рівень автоматизації, дехто може сказати, що робочі місця будуть втрачені.

Проте респонденти дослідження вважають, що автоматизація може допомогти зберегти більше людей на своїх робочих місцях та заповнити вакантні посади.

Майже 8 із 10 співробітників складу кажуть, що якби вони проходили менше кілометрів на день, їхня робота стала б приємнішою. Багато хто твердо вірить, що AMR можуть зробити роботу на складі менш напруженою.

Дослідження показало:

1. Ті, хто сьогодні працює разом з AMR, підтверджують, що вони допомогли підвищити продуктивність та скоротити час ходьби (80%), зменшити кількість помилок (73%) та забезпечити просування до нових можливостей (65%).

2. 83% стверджують, що вони з більшою ймовірністю працюватимуть на роботодавця, який надає їм сучасні пристрої для виконання завдань, ніж на роботодавця, який надає старіші пристрої.

Проте, варто враховувати, що лише 41% повністю згодні з тим, що впровадження складських технологій, таких як робототехніка, може допомогти залучити та утримати працівників

«Що цікаво, то це те, що співробітники зараз ставляться до автоматизації рішучіше, ніж оператори складів».

Зауважив Уілер.

Прогноз для складських операцій

Співробітники складу (84%) та менеджери (79%) стурбовані тим, що вони не зможуть досягти своїх бізнес-цілей, якщо не будуть зроблені додаткові інвестиції в технології.

Сфері транспорту (92%) та логістики (88%) найбільш гостро відчуває цю потребу. Протягом наступних п’яти років плануються інвестиції в технології, які покращать видимість запасів на складах, а також покращать прозорість у ланцюгах поставок.

Дев’ять із десяти респондентів очікують, що у найближчі п’ять років використання сенсорних технологій, таких як радіочастотна ідентифікація (RFID), комп’ютерний зір та промислове сканування стане більш поширеним.

Для операторів складів стане необхідно уважніше ставитися до того, як вони впроваджують та інтегрують технології, оскільки вони все більше оцифровують робочі процеси та масштабують системи. Дотримання поетапного плану буде ключем до стабільного та сталого зростання.

З оригіналом статті можна ознайомитись тут.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Add XACKI to home screen