Telegram нашого блогу


Логістика — галузь, на яку звичайний споживач не звертає уваги, поки не виникнуть проблеми. На жаль, останнім часом проблеми йдуть одні за іншими. Однак, це відкриває нову реальність та можливості для розвитку.
Платформа для цифрової електронної комерції Byrd залучила фінансування 56 мільйонів доларів на розвиток своєї європейської мережі логістики.
Amazon запускає фонд у розмірі 1 мільярд доларів для інвестицій у складські технології. Програма включає підтримку логістичних технологій та вкладення в нові стартапи.
Канадські магазини Walmart зараз оснащують частину співробітників кільцями зі сканерами. За словами компанії, це допомагають їм швидше та зручніше збирати онлайн-замовлення.
Питання, як допомогти своїм співробітникам, зараз стоїть перед багатьма компаніями. Що можна зробити для їхньої безпеки та як підтримати їх в умовах війни, розповідає CEO Oyster Тоні Джамус.
Через стратегію нульового поширення Covid у Китаї знову запроваджено жорсткий карантин. Він може викликати проблеми у логістиці, які, можливо, перевершать 2020 та 2021 роки.
29 квітня МЗС Тайваню заявило про пожертву у розмірі 500 000 євро. Крім Тайваню, Швеція також оголосила про пожертвування двом найбільшим службам доставки в Україні.
Цього місяця ЄС ухвалив рішення про заборону російським та білоруським фурам в’їжджати на свою територію. Після цього черга вантажівок на кордоні розтяглася на 80 кілометрів
Війна в Україні серйозно підриває сфери судноплавства та авіаперевезень. Російські війська перекривають маршрути доставок, логістичні компанії зупиняють надання своїх послуг, а тарифи на авіаперевезення стрімко зростають.
Співробітники DFDS розповіли, як змінилася їхня звичайна логістика з початку війни, скільки гуманітарних вантажів вони змогли перевезти і як справляються з дефіцитом палива.





















