Telegram нашого блогу
Штрих-коди добре працюють для людей, але не для роботів. Можливо, майбутнє за роботами, але роботи-маніпулятори не підходять для використання старого доброго штрих-коду. Які альтернативи та прогнози на майбутнє?
Логістичні фірми стикаються з нестачею співробітників та орендують роботів для обробки замовлень. Після свят такі помічники можуть бути повернені їхнім виробникам
Минулого разу Владислав Кураєв, директор з логістики в «Athletics», розповідав нам про Smart-логістику, сьогодні зупинимося на понятті Smart-Склад. Чим він краще і оптимальніше звичайного складу? Де і які технології допомагають вирішити питання оптимізації високих постійних витрат, а також зробити складський процес менш дискретним?
Згідно з меморандумом про співпрацю на 2023 рік, компанія Amazon надає Україні $75 млн підтримки. Про це повідомив у своєму Telegram-каналі міністр цифрових технологій Михайло Федоров.
Крім безлічі інновацій у галузі логістики, Amazon також активно розвиває робототехніку. На цей раз Amazon дебютувала зі складським роботом Sparrow, який може збирати та сортувати замовлення, відокремлюючи продукти між собою
Можна довго розповідати про важливість CRM систем, сперечатися про те, яка краще і більше підходить для вашого бізнесу. Наш бізнес-аналітик, Кирил Алексєєнко, уже розповідав про це. Сьогодні він детальніше розповість про CRM- історію Хаскі, поділитися з чого все починалося (спойлер: гугл таблиці) і до чого наша компанія прийшла
Платформа соціальних мереж TikTok розглядає електронну комерцію як джерело доходу. Більше дюжини нещодавніх повідомлень про вакансії на LinkedIn від TikTok вказує, що соціальна мережа розвиває складський та логістичний бізнес
DHL Supply Chain та Locus Robotics розширюють своє партнерство з автоматизації. Технології допоможуть контролювати операційні та трудові витрати, а також збільшити продуктивність на об’єктах напередодні пікового сезону.
Світ уже рік відчуває брак напівпровідників і мікросхем, необхідних для цілого ряду виробничих галузей. У тому числі для зброї. Через проблеми з ланцюгами постачання брак чіпів позначився й на вторгненні Росії в Україну.
Вважається, що технологія самообслуговування впливає насамперед на споживачів та їх оцінку сервісу. Але, згідно з опитуваннями касирів, вона також відбивається на задоволеності працівників магазину. Від збільшення їхнього робочого навантаження до ризику втрати роботи. Чи це так?